Naslovna strana www.mrkonjic-grad.com Login Login
Weather Forecast
 ta ima novo?
Aktuelnosti
Iz grada
Sport
Kultura
Zanimljivosti
Biseri
 Mrkonji-Grad
O gradu
Priroda
Istorija
Mrkonji na Wikipediji
Foto-galerije
Vaniji telefoni
Karta grada
 Cyber MG
Poruke
Ljudi
Cyber kuhinja
Sjeanja
Zaboravljena vremena
Chat
Linkovi
 Usluge
Web dizajn
Reklamiranje
Sponzori
RSS 2.0

www.mrkonjic-grad.com
Na mrei od 2000.god.

www.kreativnije.com
Zanimljivosti
 

 


Mrkonjiko desno

17.6.2009..

Ve ima neko vrijeme kako je naš grad dobio pješaku zonu. Teško je bilo, kada su ve ulice uske, odvojiti dio za pješake i vozae rolera. Kao dobro rješenje se pokazalo zatvaranje ulice "ispod Doma kulture".
Navee ulica vrvi od djeije graje i prepuna je pješaka. Ali oprezno. Opasnost vreba...

Meu nedunim prolaznicima esto se instalira i saobraajna policija i vreba svoj plijen. eka...

Nikako da se naviknem da postoji zabrana prolaza automobilima kroz Ulicu Svetog Save. I ne samo ja. Prosto, treba vremena da se išita totem na raskrsnici kod hotela. A zaboravi se ovjek. Navikao.

Semafor uredno radi, ali to što imate uslovno zeleno za skretanje desno nikako ne znai da moete tamo i da vozite! Prvo trebate da pogledate kalendar, pa ako primjetite da je današnji dan u periodu izmeu 1. maja i 30. septembra (vodite rauna da se to nikako ne poklapa sa zimskim periodom kada je obavezna zimska oprema, a koji opet traje od 15. novembra do 15. aprila) onda pogledajte na svoj asovnik.

Ukoliko je izmeu 18 asova i 01 as po ponoi, nije dozvoljeno skretanje desno, a to se lijepo vidi na saobraajnom znaku koji je trei sa vrha.

Uslovno zeleno svjetlo za skretanje desno (koje je uredno upaljeno na semaforu koji je na stubu etvrti odozgo), pik, tada ne vai. U tom periodu je zabrana skretanja desno, što se lijepo vidi na saobraajnom znaku koji je
drugi odozgo.

Vodite rauna da saobraajni znak da put sa prventstom prolaza skree ulijevo (znak prvi odozgo) vai samo ukoliko semafor ne radi, a znak zabrane
skretanja udesno (drugi odozgo) ima prvenstvo i vai i kada semafor radi, odnosno, uslovno skretanje udesno (semafor etvrti odozgo) vai samo uz ogranienja koje namee znak koji je trei odozgo.

Greške se ne praštaju.

Kako je malo znakova na toj raskrsnici, da ne bi se vozai dosaivali (a u duhu kosmopolitizma) mogli bi se igrati na tu temu pa recimo postaviti i znakove sa datumima izraenim po Julijanskom kalendaru i po hidri, a sate iskazati i rimskim brojevima.

P.S. Od prije nekog vremena, u periodu kada je pomenuta ulica zatvorena za saobraaj, preko ulice se postavlja montana ograda koja spreava prolaz vozila
i time, na jednostavan nain, rješava problem zbunjenim vozaima.


 

Podijeli na Facebook-u

Komentari na tekst

1. Svaka ti cast bistro!
desno, Bosna i Hercegovina17.6.2009. 19:58:45 
2. To je dobro rjesenje, ali nije funkcionalno, jer mnogi prodju barikadu i "upadnu" sa autom medju djecicu koja se igraju, trce... Ovo je moj apel da se ovo jos bolje zastiti posto svaki dan gledam kola koja prelaze barijeru i ulaze medju ljude.
BobanBoban, 18.6.2009. 4:24:40 
3. Pravo rjesenje je da se postave rampe na oba kraja ulice. To se moralo uraditi, jer nije ispostovana bezbjednost i zastita djece i ostalih gradjana.
Gost, Bosna i Hercegovina18.6.2009. 7:36:56 
4. Slazem se, ovde kod nas takodje imaju velike kapije/rampe na ulicama u nekim djelovima grada koje tokom odredjenih perioda u godini omogucavaju prolaz samo pjesacima.
Kengur, AUSTRALIA18.6.2009. 8:50:14 
5. Prije svega semafor je izmiljen i postavljen zbog novih kriterijuma za polaganje vozakog ispita i da se ne bih ilo u Banjaluku polagati vozaki ispit, postavljeni su semafori. Neznam svrhu semafora u vremenu kad nema polaganja vozakih ispita, jer isti stvaraju veu guvu u saobraaju.
sluajni prolaznik, Bosna i Hercegovina18.6.2009. 13:46:14 
6. Dragi urednice neznam otkud tolika pakost prema policiji? Procitaj jos jednom ove rjeci iz uvoda svoje "ala" price "policija i vreba svoj plijen". Za takvu signalizaciju odgovoran je inspektor Optine M-Grad u cijoj je nadleznosti. Nigdje veze sa policijom ali dobar uvod stvara tiraz...
Realno, 18.6.2009. 14:09:06 
7. nas grad je sav strm i ti semafori i nisu neko resenje
Gost, AUSTRIA18.6.2009. 14:18:48 
8. Kao vrjedan urednik trebali bi ste znati da policajci ne vrebaju svoj plijen, kako Vi to rekoste, vec postupaju po zakonu ili odlukama lokalnih organa SO M-Grad. Svakako veliku inspiraciju pronalazite u policiji za svoje tekstove vec duzi period. Hvala u ime sviju nas
Realno , 18.6.2009. 14:19:50 
9. Eh,g.Realno,da je zaista tako kao sto kazete bilo bi nam svima neuporedivo bolje.
Lidia, AUSTRIA18.6.2009. 15:23:33 
10. Druze "Realno" Dali je realno?Da sam u zadnjih DESET godina provedenih u Njemackoj,bio sam samo jednom kontrolisan od strane prometne policije!!!Dok za razliku, kad udjem u BiH poslije granice pa do M-G na svakom cosku "vrebate svoj plen"A sve po zakonu i odlukama SO.Stop Druze, Alo Druze kontrola..
Nerealno!, GERMANY18.6.2009. 15:48:03 
11. Sto se tice teksta,sve pohvale autoru,da barem neko ima petlju, pa da uputi na neispravnosti i javno pise pa cak i o policiji. Jer Druze "Realno" Mi nismo vise u Diktaturi jednog komunistickog rezima.Nego Demokratiji gdje autor, ima pravo da nalazi inspiraciju gdje hoce i da pise slobodno.
Nerealno!, GERMANY18.6.2009. 15:57:51 
12. A, sto se tice slike gore. NO KOMENTAR!
Nerealno!, GERMANY18.6.2009. 16:03:55 
13. E,realni,a sta cemo sa onim milicionarima sto piju na radnom mijestu i sto zaustavljaju iskljucivo auta stranih reg.da bi kazne trpali u svoje dzepove??!Da li i oni postupaju po zakonu i odluci organa SO.Govorim iz licnog iskustva,namjerno zovnem turu pica "drugovima",
grof Monte Kristo, SWEDEN18.6.2009. 16:20:25 
14. ...do ove godine jos ni jednom nisu odbili,vidjecemo sta ce biti sad na ljeto!Kaznu cu platiti,ali bi za promjenu volio da dobijem i racun.
grof Monte Kristo, SWEDEN18.6.2009. 16:25:12 
15. samo treba poredati velike saksije cvijeca i na jedan i na drugi kraj ulice da bi se zastitli pjesaci. koja zalost i primitivnost od strane vozaca
Gost, UNITED STATES18.6.2009. 16:41:27 
16. ne da vrebaju plijen vec se otimaju ko hijene za plijen jos malo pa ce svaka raskrsnica dobiti ime po plavim andelima a ima ih toliko da ce popuniti svaki kutak naseg grada
domaci, 18.6.2009. 18:58:57 
17. Jeli dole ministarstvo za saobracaj postavlja pravila ili presjednik opstine nebih me iznenadilo kad se dole pojavim da je parnim danima desno pravilo a neparnim ko kod Engleza
9, SWEDEN18.6.2009. 20:06:28 
18. Svaka cast za tekst smisao ovog teksta i poentu mnogi nisu shvatili a po naj manje Realan koji se javlja ocigledno iz CJB MG. Policajci u toj ulici vrebaju svoj plijen nego sta i koga uhvate na prevaru i na ne znanje, njega i obriju. A sad da pojasnimu poentu i smisao teksta ovog Gospodina. Dakle_
Elas, AUSTRIA18.6.2009. 21:17:17 
19. _gospodine Realan! Ja kada sam ucio testove i zakon o propisima u saobracaju za polaganje vozackog ispita tamo sam procitao i naucio da je semofor u raskrsnici stariji od bilo kakvog znaka osim sluzbenog lica to jeste policajca.Sto znaci da oni znakovi koji su nakaceni na stub semofora vaze samo u_
Elas, AUSTRIA18.6.2009. 21:20:55 
20. _slucaju da semofor ne radi ili gori stalno trepcece narandzesto svjetlo.Te gospodo moja draga ne placajte kazne u ulici Sv. Save sto ste usli u zabranu koja zakonski ne postoji jer na sudu mozete da dobijete i Cedu Ancica i policajca.Zasto su taj znak prvo stavili par metara unutra da bih imao_
Elas, AUSTRIA18.6.2009. 21:24:19 
21. _vazeci osnov ali se to izgleda pokazalo ne efikasno jer ljudi zagaze unutra par metara pa kad vide zabranu moraju u rikverc u raskrsnicu.Pa su onda nakacili na semofor ali u tom slucaju izgubio je taj znak vazecu osnovu.Tako da mislim ako se neko slupa u onu kapiju sto su stavili da ce morati_
Elas, AUSTRIA18.6.2009. 21:27:42 
23. _paltiti covjeku jos i ostetu jer su iznijeli prepreku na put bez ikakve signalizirajuce rasvjete ili cak floricentne farbe.Ono me cak podsjeti na punkt na Rogoljima i jezeve koji su bili u ratnim godinama.Mislim da je ono ne adekvatno rijesenje i da to moraju drugacije da rijese a policia da razume
Elas, AUSTRIA18.6.2009. 21:31:47 
24. Realno je da to kontrolise pravi skolovani policajac a ne neko ko je zavrsijo kurs za miliciju.Ali tu je uvijek Serif iz Kopljevica kojem nemoze ni muva da proleti.
Ravna gora, 18.6.2009. 21:50:24 
25. Ti gospodine nerealni u NJemackoj strogo postujes propise jer te kazna dobro pukne po dzepu, a kad dodjete u MG pravite se neke face pa mislite da mozete da radite sta hocete. Dotjerate neke polovne aute pa jurcate gradom. Malo je jedan policajac na svaku raskrsnicu!!
Miki, Bosna i Hercegovina18.6.2009. 21:52:33 
26. 9,Sweden., Mene to nebi iznenadilo isto. Al cuj sad ovaj paradoks...Dok se u svim zapadnim zemljama uvodi koristenje svjetala po danu, meni su u BiH naplatili kaznu 10 Mar. Nakon sto sam zaustavljen i kontrolisan od strane policije i bi potpuno ispravan,i imao svu opremu od sijalica do prve pomoci..
Gost, GERMANY18.6.2009. 22:01:20 
27. ...naplacena mi je kazna 10 Maraka zato sto sam imao "upaljeno svjetlo po danu" Desilo se prije jedno pet, sest godina unazad. Ali nevjerovatno koji lopovluk i primitivizam.
Gost, GERMANY18.6.2009. 22:06:10 
28. Za zustavljanje i pljakanje dovoljno je Uzelac. Uinak 100%
Gost, Bosna i Hercegovina18.6.2009. 22:13:39 
29. Zapjenili ste oko rada policije, a poenta itavog teksta i slike je sljedea: Radi se o opasnom suprotstavljanju saobraajnih znakova!!! Svjetlosna signalizacija ima prvenstvo nad horizontalnom i vertikalnom, to ovdje nije sluaj i oito je glavni natpis o zabrani saobraaja u odreenom periodu.
Vule, 18.6.2009. 22:15:19 
30. Treba pod hitno iskljuiti strelicu na semaforu za uslovno skretanje desno, jer dok god se to ne uradi vozai najnormalnije mogu skrenuti i niko ih ne smije optuiti da ne potuju saobraajnu signalizaciju!!!
Vule, 18.6.2009. 22:16:40 
31. Jos jednom ponavljam:Pravo rjesenje je da se postave rampe na oba kraja ulice. To se moralo uraditi, jer nije ispostovana bezbjednost i zastita djece i ostalih gradjana.Velika je mogucnost da pojedini vozaci koji voze i do 100km/h kroz grad pogaze djecu koja se igraju, a mnoga i ne dolaze zbog ovog.
Gost, Bosna i Hercegovina18.6.2009. 23:18:21 
32. Ne, JEDINO ISPRAVNO rjeenje je da se uzme crna samoljepljiva traka i stavi preko one uslovne zelene strelice za vrijeme trajanja ljetnje sezone (kada je etalite u funkciji), ili da zovnu nekog strunjaka za semafore da svakih 6 mjeseci iskljui i ukljui uslovnu zelenu strelicu!!!
Vule, 19.6.2009. 7:50:16 
33. Ko probleme trazi,taj i nadje.Ja nikad nisam imao problema ni sa austrijskom,ni hrvatskom,ni slovenskom,a po najmanje sa nasom policijom.Sto se tice mrkonjickog javnog saobracaja svima nam je jasno da ni jedan semafor nema adekvatnu funkciju,obiljezavajuce linije,prestrojavanja itd.
SOS, AUSTRIA19.6.2009. 9:03:38 
34. Mrkonjic(zbog svog geografskog polozaja)nema uslove za ekspanziju modernog saobracaja,tako da se jos uvijek moramo sluziti"starim"sistemom.Jedino i sigurno rjesenje bi bilo totalna obustava saobracaja u centru grada i stvaranje slobodne zone za pjesake,a za uzvrat regulisati parking-zone van centra.
SOS, AUSTRIA19.6.2009. 9:11:55 
35. Ovaj sistem se i u najkomplikovanijim gradovima pokazao kao efikasan,osim toga grad poprima sasvim novi duh,znaci,bez izduvnih gasova,buke isl.,a posebno fenomenalan oblik shoping-centra gdje na miru mozemo da kupujemo,popijemo jutarnju kafu,popricamo bez dovikivanja itd.Vrijedno razmotriti.pozdrav
SOS, AUSTRIA19.6.2009. 9:18:39 
36. Potpisujem sve sto je napisao SOS...bravo za analizu i prijedloge.
Donja Pecka, UNITED KINGDOM19.6.2009. 13:50:01 
37. Vule vidim da si i ti shvatio poentu napisanog teksta ali i sa zalijepljenom strelicom uslovnog svjetla nista ne postizes jer semofor kad signalizira zeleno svjetlo stices pravo da se kreces u svim pravcima naravno pridrzavanjem prvenstva.Ali ko bih nase pandure naucio pravilu kad su gori od vozaca.
Elas, AUSTRIA19.6.2009. 19:53:38 
38. Elas, u pravu si, ali i za to ima lijeka, moe se npr. postaviti tokom ljetnje sezone da non-stop gori uslovna crvena strelica prema desno, kao npr. u BL gdje ne smije skrenuti u ulicu ispred Banskog dvora gdje je zabranjen saobraaj. Time je ispotovano da je svjetlosni znak najstariji.
Vule, 19.6.2009. 22:14:32 
39. Alo "Nerealni" kakva prometna policija? Prometna policija kontrolie u Hrvatskoj, ovdje je saobraajna. Prvo mora jezik i pravopis da usavri pa e lake u saobraaju da se snalazi.
Realno, 19.6.2009. 23:38:54 
40. Druze Realno;. Drugove Milicionere neiteresuje moja prometna ili saobracajna obrazba,kultura. Nego sta se suska u novcaninku...A, onda mogu da odvrnem zvucnjake, i da pustim Severinu i da dam, gas-gas...
Nerealno!, GERMANY20.6.2009. 9:58:39 
41. ovo je ba dobro to se moemo rolati to je prava stvar i hvala vam za to
andrea bokan slovenija , Slovenija20.6.2009. 10:40:11 
42. za nerealno samo ti po gasu a policija radi svoj posao svaka cast pojedinim policajcima a ko voli neka pije i placa
mimi , 20.6.2009. 22:02:05 
43. Nerealni da se zapaziti da si sofer u dusi.
Realno, Bosna i Hercegovina21.6.2009. 1:34:46 
44. pa sta bi ti nerealni Svabo,da odvrces zvucnike,pustas Severinu,udaras po gasu i da ne platis muzikarinu?
derim_, AUSTRIA21.6.2009. 11:03:47 
45. Mislim da je pretjerano to sto se ulica zatvara do 01.ooh jer poslije 22.oo necete naci nikoga da seta ili vozi rolere i do 01.oo izgleda avetinjski pusta
Gost, 22.6.2009. 19:10:09 
46. ja samo ne razumem da semafori rade u 2 sata nocu kad nigdje nema nikoga,ima li iko pametan da ih ugasi
boro, Slovenija22.6.2009. 22:56:34 
48. evo ovde u Novom Sadu postoje zeljezni stubovi koji izlaze iz zemlje! tako bi se nesto moglo postaviti i u Mrkonjicu. par sekundi prije nego izadju stubovi iz asvalta svi semafori se prebace na crveno, da se nebi neko auto naslo u pogresno vjeme na pogresnom mjestu! a racunari za semafore se lako -
Mg Student NS, Srbija ili Crna Gora23.6.2009. 2:52:48 
49. mogu se programirati da od odredjenog doba primjenjuju drugaciji sistem, u kome se nece paliti uslovno zeleno svjetlo, jedino je potrebno umjesto zelenog svjetla za sve pravce staviti zeleno sa strelicama za pravo i ljevo!to programiranje moze uraditi bilo ko ko se i najmanje razumije, nije to ne-
Gost, Srbija ili Crna Gora23.6.2009. 2:56:30 
50. nije to neka "filozofija". a i te stubove nece moci unistiti "budale" kojima je jedini cilj u zivotu unistavati stvari a znamo svi da takvih u mrkonjicu ima i previse! A naravno Mrkonjicka policija je posebna prica! pa u mrkonjicu u kom se zadnje ubistvo desilo prije deset godina i nije bilo -
MG student NS, Srbija ili Crna Gora23.6.2009. 3:01:08 
51. nije bilo nikakvih problema, koji je miran gradic ima vise policajaca nego gradjana, osim mozda kad dodju baustelci i kad je studentima raspust! a da bi se broj opravdao mora se naplatiti i "broj" kazni! A ove price o severini i gasu ako tako mislis raditi nemoj ni dolaziti, MOLIMO TE!!!
MG student NS, Srbija ili Crna Gora23.6.2009. 3:08:06 
52. A ovi policajci sto ovde pisu, su ocigledan primjer koliko su inteligentni nase SVEZNALICE, pa se spustaju na taj nivo da oni komentarisu ovo, pustite narod da komentarise, jel morate svugdje zabosti svoj nos! al dobro stace kad pocjeli dan sjede u kancelariji i kao u onoj pjesmici cekaju da-
MG student NS, Srbija ili Crna Gora23.6.2009. 3:12:20 
53. da im "s neba padne jedno peceno pile i gajba pive" da nemoraju izlaziti preko puta da kupe burek! Ma o policiji nevrjedi ni pricati, nezasluzuju oni to! A sto se tice baustelaca ima tu i istine tamo ih drze na lancu pa dodju ovde da se "istresu". Pozdrav svima!
MG student NS, Srbija ili Crna Gora23.6.2009. 3:18:38 
54. Izgleda da nasem studentu pravopis nije jaca strana.Nadam se da ne studiras srpski jezik.Bilo bi zalosno.
AA, AUSTRIA23.6.2009. 8:11:43 
55. moze li se znati ko postavlja prepreke u 18.oo i zasto ih ne sklanjaju u 01.oo vec se ljudi vracaju i u 02.oo ili cak nekad ostanu do ujutro pa vozaci poslije 01.oo obilaze trotoarom da bi prosli
Gost, 23.6.2009. 18:48:24 
56. zasto se nebi ulica zatvarala recimo do 22 ili 23 kao sto je to u Jajcu ili Kljucu ustvari bilo je tako u pocetku i nije mi jasno zasto je produzeno do 01
jc, 23.6.2009. 18:52:39 
57. Kakavo njegovo studiranje,nema ovaj dozvolu ni za cuvanje ovaca,a mozda je i naucio koje slovo pa se duva...vidi Srbina u Srbiji pise "LJEVO",uf majko Srbijo svasta primas!
Gost, AUSTRIA23.6.2009. 19:37:42 
58. prvo: sto se tice semafora i znakova nigdje veze. neko je vec prije mene lijepo objasnio sabracajna pravila sto se tice svjetlosne i horizontalne signalizacije tako da to necu ponavljati , samo cu reci da su budale postavile to namijerno da bi "vrebali svoj plijen". necu ulaziti u diskusiju o
Gost, Bosna i Hercegovina24.6.2009. 0:48:58 
60. brojnosti policajaca u gradu al cu reci samo jedno: najveci su cobani koji postoje prvo trebaju nauciti da se izrazavaju da ne govore kazna ti je 100 marki i momek stoj (to znam iz licnog iskustva) drugo neko drugi (ako uopste postoji u SJBMG) da ih nauci kako treba da se ponasaju prema gradjanima
nisam gost domaci sam, Bosna i Hercegovina24.6.2009. 0:54:06 
61. Ja se pitam zasto je na tom mjestu i postavljen semafor...Dodjem u Mrkonjic par puta godisnje i svaki put kad stanem na "crveno",preticu me "domaci manijaci"...
Gost, GERMANY24.6.2009. 12:24:12 
62. Semafori su postavljeni kao orjentir niskoletecim objektima.Ipak se ti drzi trotoara.
Gost, AUSTRIA24.6.2009. 17:30:14 
63. Studiram SAOBRACAJ i kod mene su bitne brojke a ne slova! a sto se tice Srpskog jezika , dok sam ga imao nisam bio los( Srednja skola)! Boze moj da se moze pisati olovkom sve bi bilo uredu, nego ova tastatura je tvrda kao stub za semafor! A semafor je tu da bi se mogao polagati vozacki ispit! A ovaj
MG student NS, Srbija ili Crna Gora24.6.2009. 18:48:52 
64. baustelac neka spreha po deutche, pa kad iznajmi BMW i dodje u Mrkonjic nek se javi vodim ga na pivo!...
Gost, Srbija ili Crna Gora24.6.2009. 18:51:48 
65. Istina, postoji propust (veliki) kod tog skretanja desno, ali samo za one koji dodju prvi put u MG. Svi domaci koji su tu svakodnevno ne trebaju da za inat policiji ulaze u zabranjenu zonu gdje se djeca igraju na sred ulice... Skrenite paznju nadleznima da se nadje rjesenje...
i ja sam domacin, Bosna i Hercegovina24.6.2009. 20:23:36 
66. A ti (ja nisam gost domaci sam), imas licni problem sa policijom jer si ocigledno strasni vozac pa si im se zamjerio zbog necega. I imas odredjene predrasude o policije kao i vecina koja ih pljuje ovdje... Ti policajci koji se tako izrazavaju, ne treba da uce pravopis i kulturu izrazavanja u SJB...
i ja sam domacin, Bosna i Hercegovina24.6.2009. 20:26:58 
67. ... nego su to trebali nauciti jos u osnovnoj skoli koja nema veze sa policijom. Ima tu svega, kako kazete, i serifa i stoke ali isto tako ima i onih koji ne zasluzuju ovakvo pljuvanje zbog nekolicine... Npr. Kobra, svi ga znate. Ponasa li se on ovako kako vi opisujete policiju, a ne pojedince...
i ja sam domacin, Bosna i Hercegovina24.6.2009. 20:32:31 
68. i ja sam domaci: svaka cast pojedinim likovima posebno Kobri covjek je primjer kako jedan policajac treba da se ponasa. za njega imam samo rijeci hvale covjek ja na svom mjestu. a za ove koji tako govore (kako sam vec ranije naveo) oni vjerovatno nisu ni zavrsili osnovnu skolu nego su se provukli
nisam gost domaci sam, Bosna i Hercegovina25.6.2009. 1:15:52 
69. kroz nju, a kurs za policajca su kupili tako da oni ne zasluzuju nikakvo postovanje i ovo sto se ovde pise je njihovo pravo izdanje. opet kazem cast izuzecim prije svega Kobri a ostali nisu ni blizu njega. a tebi I JA SAM DOMACI reci cu da nemam nikakv problem sa nasom policijom. trudim se da ih
nisam gost domaci sam, Bosna i Hercegovina25.6.2009. 1:23:16 
70. izbjegavam maksimalno. pridrzavam se svih pravila i ne skrecem u ulicu svetog save poslije 18h. nemam nikakve predrasude o njima nego samo vidim sta se desava kao i ti samo sto neces da priznas ili si jedan od tih za koje po tvom misljenju ja imam odredjene predrasude ali to nisu predrasude
nisam gost domaci sam, Bosna i Hercegovina25.6.2009. 1:27:41 
71. nazalost to je nasa stvarnost. domacine pogledaj svijet oko sebe.
nisam gost domaci sam, Bosna i Hercegovina25.6.2009. 1:29:34 
72. Nisam baustelac , zena sam...nisam iznajmila BMW, nego kupila sebi auto(godina dana ima da je otplacen)a ti radije uci ili dobro procitaj sto napisah...Ne pijem "pivu" , draze mi je vino !
Gost, GERMANY25.6.2009. 4:35:17 
73. Slazem se sa STUDENTOM u potpunosti,DRAGO MI JE STO POSTOJI NEKO PAMETAN DA OBJASNI NEKE STVARI BAUSTELCIMA
Gost BG, EUROPEAN UNION26.6.2009. 10:35:49 
74. STUDENTU NAMAS POTREBE DA SE PRAVDAS NIKOME KAKO PISES SVAKO IMA PRAVO DA SE IZRAZAVA I PISE KAKO HOCE
Gost BG, EUROPEAN UNION26.6.2009. 10:37:05 
75. AKO SI STUDENT MISLIS DA VISE VREDIS ALI KAD BI SE LAGALI.Kao sto rece gost Deutschland idi uci
BeLaKvA, AUSTRIA26.6.2009. 14:36:48 
76. Domaci, vidi ovako... Lako se sakriti iza nadimka i onda govoriti onako kako ti mislis da je najbolje. Ruku na srce, pa onda ponovo kazi da se pridrzvas svih pravila. Sta kad bi pojedini policajci ulovili "svoj plijen" (citaj "tebe") u toj ulici po isteku zabrane u 1h...?? Da cujem sad...
i ja sam domacin, 26.6.2009. 20:08:45 
77. De mi objasni zasto bi ja vise vrjedio, od ostalih ljudi ovde! Na kraju krajeva koda ce neko pogledati ove predloge,jer je dosta neozbiljnih predloga a i tema je otisla u pogresnom smjeru! DAjte prjedloge pa da to neko sve skupi i ode u opstinu sa kompletnim projektom! To je 20 dana posla
MG student NS, Srbija ili Crna Gora26.6.2009. 22:39:24 
78. Citajuci sve ove komentare,stekao sam dojam da medju Mrkonjicanima postoji velika diferencija u smislu medjuljudskih odnosa,sto za rezultat ima niskopozicionirani tretman.Posebno zabrinjavajuca cinjenica je da pojedinci sebi dopustaju krajnju granicu nerespektivnosti,javno omalovazavaju,vrijedjaju-
0.45, AUSTRIA27.6.2009. 15:55:05 
79. -i u krugu svojih istomisljenika pronadju zajednicki stav.Zasto napadati policiju,zasto nekoga nazivati "baustelcem"i sa kojim pravom?Da li autori ovih banalnih tekstova imaju uopste predstavu modernog covjecanstva ili im u nedostatku ideja internet sluzi kao praznjenje negativne energije?
0:45, AUSTRIA27.6.2009. 16:00:08 
80. Pojedinci(ili vecina)zaboravljaju da su i baustelci ljudi koji postenim radom hrane porodicu,a ne cekaju da im sistem omoguci lagodan zivot.Mnogi nasi sugradjani koji zive i rade van granica raspolazu sa jako visokim stepenom obrazovanosti,krecu se u prominentnom drustvu i uzivaju status kulturnog-
0.45, AUSTRIA27.6.2009. 16:05:03 
81. -gradjana(iako stranac):mnogi doktori,inzinjeri,tehnicari i da ne nabrajam.Da ne postanem naporan,neka svako svoj stepen obrazovanja prepozna u vlastitom komentaru.
0.45, AUSTRIA27.6.2009. 16:09:00 
82. HOCEMO OTVARANJE ULICE POSLIJE 22.ooh. Mogla bi vlast u gradu napraviti neku anketu po tom pitanju pa nek se narod izjasni brate...
MICHIGEN , 28.6.2009. 16:33:38 
83. hoemo zatvaranje ulice zauvijek :)
milan, Bosna i Hercegovina28.6.2009. 19:13:47 
84. Moj Milane jabuko sa grane!!!Zatvarao je ne zatvarao ionako je pusta pa reko da bar ljudi mogu voziti slobodno...
MICHIGEN, 28.6.2009. 19:55:06 
85. U pravu je osoba 0.45,AUSTRIJA, samo bih, uz doputenje htjela rei (naravno ne znajui koliko poznajete Mrkonjiane) da ne gledate na nas kroz nekolicinu neprimjerenih komentara nezadovoljnih,i uslovno reeno, neobrazovanih uesnika ove rasprave. A to se tie ove saobraajne zavrzlame, i sama sam
milica, 28.6.2009. 20:14:27 
86. ula u ulicu u nedozvoljenom terminu, ali neu vie sigurno.
Milica, 28.6.2009. 20:20:49 
87. Ovakvih i slicnih blago receno zbunjujucih saobracajnih instrukcija sam sretao u dosta gradova na Balkanu.Problem je kad se neko prvi put nadje pred ovakvom zagonetkom u nekom gradu gde je gost privatno ili poslovno.Kad jos dodamo ponasanje i nacin rada saobracajne policije, ne bih to nazvao ....
Igor Vuk, Srbija ili Crna Gora29.6.2009. 8:20:11 
88. ..vrebanjem plena, po meni su to klasicne zasede ili sacekuse.A zajednicka osobina svih saobracajaca je da najvise vole tzv "strane" tablice, tj sve one van njihove opstine.Govorim za saobracajce u globalu sa ovih prostora, ne samo za Sup M Grad.Kolorit za ove nase bi mozda bio ono ....
Igor Vuk, Srbija ili Crna Gora29.6.2009. 8:31:40 
89. ..." mumek sriktaj tu muziku malo" ili " vidjas li ti ovaj znak vodje"? No ovakvi likovi mene licno samo dobro nasmeju.Postoji jedna patrola Bl policije koja je cesto u kanjonu Vrbasa-oni su vrh vrhova po biserima.No mislim da ce vreme i obaveza usaglasavanja svih zakona pa i zakona o saobracaju...
Igor Vuk, Srbija ili Crna Gora29.6.2009. 8:39:56 
90. ...sa zakonima u E.U. i primena istih u praksi vremenom drugacije regulisati nonsense poput gore navedenih.Do tada-snalazicemo se kako znamo i umemo.Pozdrav svim ucesnicima u saobracaju.............
Igor Vuk, Srbija ili Crna Gora29.6.2009. 8:44:33 
91. Kod nas ima stvarno previse policije al to nekad nije dovoljno ko sve vozi nasim putevima. Jel nekom mozda oprostena kazna u EU za prekoracenje brzine, pojas ili alkohol? Policija ceka ali zna koga, nece ti niko naplatiti ako je sve u redu. Kod nas misle da mogu svakako pa kad plate policija kriva.
boris , Bosna i Hercegovina30.6.2009. 23:46:54 
92. "Igor Vuk" kaze da ovi nasi saobracajci imaju zajednicku osobinu... Ali ne vidi zasto je to tako. Prvenstveno grijesi komandir koji zahtjeva da u toku dana napisu odredjen broj kazni. A onda oni zaustavljaju nepoznata lica (strane table) da bi napisali nekoliko kazni . . .
dokle_ce_idioti_postavljati_komentare, Bosna i Hercegovina1.7.2009. 17:53:17 
93. ... Iz prostog razloga, jer, sve sto napisu ovim domacim uzornim vozacima bice isparano i baceno u smece (zbog raznoraznih veza i vezica)... Svi znate o cemu je rijec. Nego, napravite drugu raspravu o tome. Ovako se odlutalo od teme... Nije rijec ni o nepismenim studentima, ni o baustelcima, ni o...
dokle_ce_idioti_postavljati_komentare, Bosna i Hercegovina1.7.2009. 18:03:59 
94. ...policiji... Po mom misljenju ulica bi trebala biti zatvorena uvjek. Samo jutarnjim satima (6-8) dozvoliti dostavnim vozilima da ulaze, a oklopno vozilo koje pripada bankama da ima dozvoljen pristup kad god je to potrebno... Pozdrav svima!!
dokle_ce_idioti_postavljati_komentare, Bosna i Hercegovina1.7.2009. 18:09:14 
95. Borise u EU policija zaustavlja prekrsioce a ovi nasi sve redom bio prav ili kriv i ovo nema nigdje na svijetu da su svi izlazi(ulazi)u grad pokriveni policijom,pogotovo vikendom, i zaustavljaju sve redom...pa tako ni u ratu nije bilo!!!
MICHIGEN, 3.7.2009. 18:16:21 
96. dokle_ce_idioti_postavljati_komentare...Imamo jednu zatvorenu ispred opstine i sad je najbolje da zatvorimo sve pa cemo parkirati na periferiji. Ej pa nije ovo Evropska metropola vec nas MG
MICHIGEN, 3.7.2009. 18:21:38 
97. Oigledno je da e student biti komandir policije. Svaka ast SOS i 0.45. Dok gradski stadion nije bio ograen nai pojedini vozai su svoju sposobnost upraanjavli po zelenoj povrini. Kako nekoga nauiti da potuje i uvaava drugog,pameti, ponaanju i drugim dobrim ljudskim osobinama, a kazna je
odlazak iz mg, 4.7.2009. 10:31:56 
98. Znamo kako se divljaki vozi po nasim ulicama. Veoma je opasno da samo jedan pano kao upozorenje stiti svu djecu i ostale na ovoj ulici. Pravo rjesenje je postavljanje rampi na oba kraja ulice. Bezbjednost nije ispostovana, to se treba rjesavati sto prije!
Gost, Bosna i Hercegovina5.7.2009. 23:36:52 
99. ja nemam nista protiv baustelaca(izvinjavam se zbog naziva), ali me nerviraju oni sto tamo mucki zarade hljeb i dodju u MG pa se ponasaju koda su neko i nesto! kakav je u austriji takav treba da je i u MG! a u kakvim se krugovima krecu vidi se kad popricas koju sa njima! CAST IZUZETCIMA!
Gost, EUROPEAN UNION7.7.2009. 12:17:52 
100. Nas narod ima jednu cudnu osobinu:sve"znaju kritikovati","pljuju" po svemu,zbog jednog negativnog(po njima)primjera "pljuju" cijelu profesiju, ali sebe nikako da vide, svoj zalosni primitivizam na svakom mjestu,svoju porazavajucu nepismenost,neobjasnjivu neodgovornst prema svemu!Tako kad krse osnovn
...MG, Bosna i Hercegovina7.7.2009. 18:41:49 
101. -a pravila krivi su oni koji do njih drze,kad placaju umjesto kazne mito za prekrsaj koji su ucinili takodje je kriv onaj drugi. Niko i nista im ne valja,narcito oni koji su trudom stegli veliko znanje u profesiji ne znaju nista u odnosu na njih koji nemaju ni osnovnu kulturu a kamoli obrazovanje!
...MG, Bosna i Hercegovina7.7.2009. 18:48:50 
102. Na srecu nije cjelokupan narod takav,ima vrijednih, obrazovanih i humanih mnogo, npr."0:45 Austria",ciji komentar govori ono sto treba se reci,sto vrijedi!Sam tekst ustvari govori o tome,ali zureci da se iskoristi prilika za primitivnu kritiku pogresno je shvacen od mnogih.Prvo se upitajmo kakvi smo
...MG, Bosna i Hercegovina7.7.2009. 18:58:03 
103. nemam ja nista protiv baustelaca, niti sam ja smislio naziv! mene jedino nervira sto se oni kad dodju u MG ponasaju koda su neko i nesto, ponasajte se kako se ponasate i u Austriji! A u kojim drustvima se secu otkrices ako budes u njihovom drustvu i slusas kako pricaju! Naravno CAST IZUZETCIMA
MG Student NS, EUROPEAN UNION8.7.2009. 11:23:24 
104. Ima li tamo rijecnik njemackog jezika kod vas?Nema sta da se smislja naziv,nego nadjes pa vidis sta znaci.Koliko vidim kod nas se i dalje nastavlja s tim da se strani jezici slabo uce.G.student bi trebao da posluzi kao primjer ispravnog pisanja,kulturnog ophodjenja i uopste naprednog shvatanja.
Austria, AUSTRIA8.7.2009. 13:27:42 
105. PA naravno ja sam primjer svima vama jer se ja ponasam isto i u Srbiji i u Republici Srpskoj i cjeloj EU! A ne kao vi da mjenjam licnos kad promjenim zemlju!
MG Student NS, EUROPEAN UNION9.7.2009. 9:57:06 
106. Kako vidimo u nasoj stvarnosti,danas svako moze biti student,ali ono sto je tragicno je njihova diploma koju steknu bez najosnovnijeg znanja iz osnovne skole,npr.pravopis,pa cak upisu i postdiplomske studije-nije tesko pogoditi da su to studenti "popularnih" studija menadzmenta u RS.Odosmo od teme..
...MG, Bosna i Hercegovina10.7.2009. 0:51:37 
107. Zahvaljujem #36,97 i "MG" i svima koji u najboljim namjerama komentarisu ovu temu.Pozdrav svima
SOS, AUSTRIA10.7.2009. 16:30:58 
108. I meni je drago to sve vie ima pozitivnih komentara i pisane komunikacije iz koje je prepoznatljiva kultura i uvaavanje drugog ma ko on bio. "Ponekad slijep ovjek vidi neke stvari koje ovjek sa savrenim vidom ne vidi".
odlazak iz mg., 10.7.2009. 21:43:04 
109. Sto se tice policije u MG,stvarno strasno.Svaki vikend izlazim u MG i platim kaznu.Pitate se vjerovatno zasto,zato sto smo im nepoznati.
gost, 12.7.2009. 2:30:09 
110. E za ovo je stvarno, svaki komentar suvian, 109.
odlazak iz mg, 13.7.2009. 20:24:04 
111. za gosta toliko si kulturan pa i ne placao i smiri se malo pa nemoj biti u gradu radi nesto korisno da ne placas policiji kazne za vikend ljudi rade svoj posao a pojedinci neka ne divljaju po gradu pa ce svi biti zadovoljni
mimi, 17.7.2009. 12:23:35 
112. Samo neka Uzelca nepismenog postave, netreba CJB traiti pare za plate.Gdje je poslan naplata je bila 105%.On sam je ukaljo komplet policiju i nije udno to graani ovako reagiraju.Potujem zakon i propise,ali ovo pljakanje nema ni u Avganistanu.
G.Pecika, Bosna i Hercegovina20.7.2009. 22:10:54 
113. e moja G pecika prosao je zakon kad policija moze uzeti pare pitajte penu kako on uzima a ne policajci i pojedine austrijance koji daju a pustite obicnu policiju pozdrav
mimi, 21.7.2009. 12:22:39 
114. svaka pohvala,samo stvarno treba postaviti barikade na popoetku i kraju ulice u veernjim satima,a to se tie policije moe i peice da patrolira ulicu,policiji treba dati vea ovlatenja, a ne svak da pljuje po njima sva podrka za policiju,ako nemamo dobre policije nema ni dobre drave ,hvala
rajko ljubljana, Slovenija21.7.2009. 19:09:01 
115. Poznaje li neko mozda komandira saobracajne policije u M-Gradu?Mozda bi on znao rijesiti spornu raskrsnicu ili edukovati svoje policajce,pa nije dzaba isao u skolu.
inspektor, 25.7.2009. 23:36:44 
116. Ovu ulicu ili treba obezbijediti rampama ili pustiti saobracaj kao sto je i bio.Ovakvo rjesenje kakvo je sad ne zadovoljava.Pojedini automobili prolaze pored panoa i djeca su u opasnosti.Pitam se ko ce biti odgovoran ako nekog nesretnim slucajem pogazi neki nesavjesni vozac?
Gost, Bosna i Hercegovina26.7.2009. 2:05:11 
117. E moj samozvani inspektore prihvati se ti svog posla, a to se tie kole ne vjerujem da je tvoja ita bolja od kole policajca. Pa vljda bi ti trebao znati koje poslove obavlja ploicija, a ko je zaduen za izgradnju i projektovanje puteva i raskrsnica, odnosno ko odreuje nain i reim saobraaja
mg, 26.7.2009. 9:25:17 
118. Otkud ti MG znas toliko toga,sigurno si dobar bio u osnovnoj skoli,jer sve ostalo je upitno?Ovde samo predlazemo i komentarisemo,tako da bi sigurno prozvani komandir trebao bar malo vise znati od ostalih.
inspektor, 27.7.2009. 18:31:08 
119. Ne mora znaiti ako je neko bogat da je i pametan. Pronai sebe, ako to uspije do kraja ivota znae ko si, ali isto sumnjam dok si sebe svrstao u inspektore.Ja na prvo mjesto stavljam vaspitanje, kulturu i moral. Ako pamet mjeri na ovaj nain mislim da si u zabludi.
mg, 28.7.2009. 14:51:31 
120. michigen, nepricam ja o zatvaranju ulica mada je i to ispravno jer Mrkonjic ima toliko nekulturne vozace da pjesaci mogu setati samo u zatvorenoj ulici. Ja hocu da kazem da ako nisi kriv nece ti niko naplatiti nista. To sto ustavljaju redom i to je ispravno jer 90% je pijano u vecernjim satima.
boris, Bosna i Hercegovina13.8.2009. 22:10:49 
121. Odakle ti izvuce toliko toga MG/filozofe,i ko je to bogat?Nesto nisi dobro skonto.
inspektor, 17.8.2009. 0:41:49 
122. Kao i uvijek,Boris me odusevi.Veoma realna ocjena,kapa dole,a sto Michigen kaze...pa dobro, u neku ruku i tu ima istine.Kontrole su na zapadu rjedje,ali su vozaci odgovorniji.poz.
flix, AUSTRIA17.8.2009. 19:55:34 
124. Ja predlazem da mi osnujemo jedno udruzenje i osnujemo budzet koji bih napunili naravno svi clanovi koji su ucestvovali u ovoj temi.Budzet bih sluzio za finansiranje sudskih troskova i troskova suda.A da odaberemo jednog clana ili vozaca koji ce uci u zabranu iz sva tri pravca i da policija napise -
Elas, AUSTRIA19.8.2009. 19:26:17 
125. -_prijavu sa kojom cemo ici na sud,u koliko presuda bude na stranu vozaca,to jeste da je vozac bio u pravu je li je svjetlosno-signalizirajuci znak(semofor) stariji od znaka zabrane. Idemo sa relevantnim dokumentom u opstinu i trazimo izmjenu i dopunu rjesenja raskrsnice.A ne,vrijedjamo pojedince.
Elas, AUSTRIA19.8.2009. 19:31:10 
127. SVE JE TO LIJEPO STO STE NAPRAVILI ZABRANU DA BI SE MOGLO SETATI SAMO BI VOLIO ZNATI KO SETA KADA STE RASTJERALI SVE LJUDE SETACE U RATU A OSTATAK POSLALI U SLOVENIU NA RAD,A TI BANDITI STO SU OSTALI ONI SE VOZU SA POKRADENIM AUTOMOBILIMA
baraci, Slovenija29.8.2009. 21:10:46 
128. Baraci,potpunosi u pravu.
vegas, 30.8.2009. 13:56:31 
129. niko ovde nije u pravu...skupili ste se i raspravljate o svemu,samo ne o temi koja bi trebala biti predmet ove rasprave.Samo kritikujete i trudite se da pokazete ko jeste a ko nije u pravu ili ko je pametniji i ko nije...ili...ULICA JE ZATVORENA,sigurnost DECE nije ostvarena...OSTVARITE JE I DOSTA!!
Gost, AUSTRIA5.9.2009. 18:13:02 
130. Kako rece "Gost AT",tako i bi.I sta je bio predmet rasprave?
MFP, AUSTRIA27.9.2009. 13:59:54 
131. PA STA BI DRUGO POLICIJA RADILA,DA NIJE TIH SEMAFORA. KOJI SU VELIKI DOPRINOS BUDZETU I TEK KAZNE KOJE NAPLACUJU,NAVODNO PROLASKOM"KROZ ZUTO???STO U ITALIJI NIJE PREKSAJ,ALI TO ZA NASE POLICAJCE NE VRIJEDI.JER KAKO KAZU TO JE ZA NJIH ISTO STO I CRVENO???ZNATE ONU STARU?S ROGATIM SE NEMOZES BOSTI!
Z...Italija, ITALY30.9.2009. 19:06:19 
132. E ako u Italiji nije prekrsaj, to je vec nesto treba postovati kad nas covjek ode u svjet pa vidi svasta. Pa kad to svoje silno znanje donese u Mrkonjic to ti je vec ucen covjek.
Zuto i Crveno, 30.9.2009. 23:32:28 
133. Svaka ast...semafor postavljen u 21-om veku...divim vam se...a pravila su vam exstra.. nema ih nigde osim kod vas...
SRBIJA BEOGRAD, Srbija ili Crna Gora20.11.2009. 2:16:55 
134. POZDRAV IZ BEOGRADA...
SRBIJA BEOGRAD, Srbija ili Crna Gora20.11.2009. 2:18:29 
137. Ne bi pravio neku ovdje zbrku, ali ja tamo ne vidjam ikakvu djecu, osim ako je neki praznik, koncers i sl. Ali svaka cast na ovome i stavite neke nove zanimljivosti jer je ovo staro ko grkca.
Darko, 29.11.2009. 4:37:41 
138. pa da nasa policija zna biti ponekad dosadna, sto jest jest, ali mene i nisu tako cesto zaustavljali, ali oni i nemju drugog posla nego da dosadjuju, ali sve je to subjektivno, meni su dva puta izrekli usmenu opomenu iako nikog u policije ne poznajem niti mene neko poznaje.
neko austrija, AUSTRIA4.12.2009. 22:57:57 
139. hhhe, ovo je dobro. Mene ustavlja policija upravo na ovoj raskrsnici. Nezna "jadan" ni sto me ustavio.Dan,, da pogleda dokumenta, OK idemo dalje kaze. Sto je htio, nemam pojma, vjerovatno da mu dam za rucak........zalosno.
Gost, DENMARK5.12.2009. 14:57:10 
Va komentar na tekst

Da biste poslali poruku morate biti registrovani na ovom sajtu.
Niste se jo registrovali?
Korisniko ime:
ifra:
Komentar:

Maksimalan broj slova po komentaru je 300.
Preostalo je jo slova.

 
Urednici sajta www.mrkonjic-grad.com ne odgovaraju za sadraj komentara posjetioca ovog sajta.
Urednici zadravaju pravo da komentare sa uvrijedljivim, vulgarnim i neprimjerenim sadrajem briu ili mijenjaju.
Ukoliko mislite da je neki od objavljenih komentara po bilo kom osnovu uvrijedljiv za vas, molimo da nas kontaktirate na adresu kontaktmrkonjic-grad.com sa zahtjevom da uklonimo neprimjereni komentar.
Donirajte novac u humanitarne svrhe!
Proitajte jo i...
Centar za posjetioce Pecka: Prirodna bogatstva nadomak Banjaluke mame posjetioce 26.6.2022.
Pria o najstarijim kovaima varcarskih kosa 12.5.2021.
Pravopis na stepenitu 16.12.2018.
Dalja arheoloka istraivanja i stavljanje u upotrebu kulturno-arheoloke rute na Prizrenu 25.7.2017.
Nikad nije kasno - Emira Veli Sundkvist 24.2.2017.
Brvnara kod Mrkonji Grada za koju zna i Alice Cooper 3.4.2016.
Lani Norveanin vukao za nos pola Beograda 23.3.2016.
Pecka, mjesto gdje se domainski odnose prema prirodi i ljudima 21.11.2015.
Bitno je da se kopa i da se radi. Do tada 'Arrivederci!' 15.10.2015.
Kuna muzika produkcija (3) 19.3.2013.
 Copyright © 2000-2018.  Kreativnije.com