Naslovna strana www.mrkonjic-grad.com Login Login
Weather Forecast
 ta ima novo?
Aktuelnosti
Iz grada
Privreda
Poljoprivreda
Saobraaj
Turizam
Zdravstvo
Iz Optine
Crna hronika
Ostalo iz grada
Sport
Kultura
Zanimljivosti
Biseri
 Mrkonji-Grad
O gradu
Priroda
Istorija
Mrkonji na Wikipediji
Foto-galerije
Vaniji telefoni
Karta grada
 Cyber MG
Poruke
Ljudi
Cyber kuhinja
Sjeanja
Zaboravljena vremena
Chat
Linkovi
 Usluge
Web dizajn
Reklamiranje
Sponzori
RSS 2.0

www.mrkonjic-grad.com
Na mrei od 2000.god.

www.kreativnije.com
Iz grada -
 

 


Dogodine centar za mentalno zdravlje

24.10.2009.

Poetkom naredne godine u Domu zdravlja "Dr Jovan Raškovi" u Mrkonji Gradu sa radom e poeti Centar za mentalno zdravlje, u iju je adaptaciju Vlada Italije posredstvom organizacije "ezvi" uloila 42.000 maraka.

Bie to jedan od 22 centra za mentalno zdravlje u Republici Srpskoj. Glavna uloga centra je preventivno i terapijsko lijeenje pacijenata. U njemu nee biti stacionara, odnosno zadravanja pacijenata na bolnikom lijeenju.

Aktivnost na pripremama za poetak rada centra su u završnoj fazi. U objektu Doma zdravlja adaptirano je i renovirano 160 kvadrata prostor za potrebe rada centra za mentalno zdravlje.

Adaptacijom i ureenjem prostora za potrebe centra zadovoljan je pomonik ministra zdravlja i socijalne zaštite RS Milan Latinovi, koji je sa predstavnicima "ezvija" podsjetio Dom zdravlja.

- Zadovoljni smo izvedenim radovima na adaptaciji i ureenju prostora za centar, koji ima adekvatan broj prostorija. Naredna faza je opremanje centra i oekujemo da emo sve aktivnosti na tom planu okonati do kraja godine, tako da bi centar sa radom mogao poeti poetkom naredne godine. Veoma je dobro što je medicinski kadar za rad u centru ve prošao potrebnu edukaciju - rekao je pomonim ministra Milan Latinovi.

On je napomenuo da e se obuka i edukacija kadra nastaviti i u narednom periodu, kako bi zaposleni u centru mogli da odgovore svim obavezama kada je u pitanju mentalno zdravlje.

- Znamo da je mentalno zdravlje vrlo osjetljiva oblast i da za prevenciju u ovoj oblasti postoji velika potreba. To je jedna od novina u domovima zdravlja, koja e doprinijeti proširenju zdravstvene zaštite za više od 50.000 stanovnika jugozapadnog dijela Srpske - rekao je Latinovi.

Kadar

Direktor Doma zdravlja dr Radivoje Erak je istakao da ova ustanova spremo doekuje poetak rada centra.

- U centru e raditi psiholog, socijalni radnik, logopedi i etiri medicinska tehniara. Izabrali smo i psihijatra koji treba da proe edukaciju i specijalizaciju do poetka rada centra. Nadamo se da emo sa Fondom zdravstvene zaštite sklopiti ugovor za rad centra - rekao je dr Erak.

Slobodan Daki ("Glas Srpske", www.glassrpske.com)


 

Podijeli na Facebook-u

Komentari na tekst

1. Koja je ovo logika: Ukida se interni odjel, a uvodi centar za mentalno zdravlje? Da li tu ima neke logike?
Gost, Bosna i Hercegovina24.10.2009 13:31:43 
2. E stvarno kad se sve sagleda pod hitno nam treba takav centar,al u sluzbi politike i politicara koji takve odluke donose.
vrelo_proljece, Bosna i Hercegovina24.10.2009 18:38:03 
3. U komentaru 1. mislio sam ne na interni odjel ve na opti-interni stacionar.
Gost, Bosna i Hercegovina24.10.2009 20:22:51 
4. Sve pohvale za ovu akciju! Normalno bi bilo da svi ovu vest proprate odobravanjem.
Nikica, Srbija25.10.2009 5:33:12 
5. Slazem se Nikice,jer kad sve sagledas,ocito smo sazreli za takvu vrstu usluge.160 kvadrata!A ti Nikice se potrudi i materijalno podrzi taj pozar u BG bolnici,a ne davati podrsku MG ludnici!!!
JOKS, Bosna i Hercegovina25.10.2009 10:47:38 
6. U potpunosti taan komentar br.2 slaem se u centar za metalno zdravlje prvo politicari i rukovodstvo koje je postavila politika.
JOVO, Srbija ili Crna Gora25.10.2009 17:29:13 
7. Tebi ce prvom Joks biti potreban taj centar.Pa ti si opsjednut aktuelnom vlascu u MG.U zelji da napises sto negativniji kom.izgubis se skroz.Ali me svejedno iznenadjujes svojom primitivnoscu.
Gost, AUSTRIA25.10.2009 19:15:26 
8. Da materijalno podrzim pozar??? :)))
Nikica, Srbija26.10.2009 6:42:21 
9. Prema mojoj proceni,za kompaktan rad ovakve ustanove potrebno je bar 50x vise materijalnih i teh.sredstava,znatno vise od ovih 42 KM ili 100KM koje(su)ce biti ulozene.Ovakav vid "prevencije"i terapije (bez adekvatnog bolnickog smestaja), mogao bi se nazvati privatnom ordinacijom.Jednom reci:teatar
MFP, AUSTRIA26.10.2009 8:52:31 
10. Ti GOST iz AUSTRIJE i tako svi koji zivite van Mrkonjica ste jako zeljni nase patnje i to vam je ocito veliko zadovoljstvo,pogotovo kad mi koji zivimo ovde izrazimo svoja nezadovoljstva.Tacno je da meni PRVOM treba taj centar i sta sad,jel ti srce na mjstu SELJACINO JEDNA!
JOKS, Bosna i Hercegovina26.10.2009 14:36:52 
11. A TI Nikice bi trebala imati bar malo morala,al da bi ga imala,prvo trebas znati sta je to uopste.Ismijavati se na racun pozara i sebi dati zapravo od toga praviti humor.Zasto materijalno ne podrzati stetu koju je pozar prouzrokovao.
JOKS, Bosna i Hercegovina26.10.2009 14:40:51 
12. Prosla vlast nas je odvela u rat, prodala nam grad a samim tim nas i nasu buducnost, pa logicno je da nam sada treba centar za mentalno zdravlje.
realista, 26.10.2009 18:57:21 
13. Bojim se ipak JOKS da ti taj centar nece biti dovoljan.Ti si izgleda vec zreo za bolnicu preko Vrbasa.Potrazi pomoc dok jos nije kasno.Ovo je dobronamjeran savjet.
Gost, AUSTRIA26.10.2009 20:20:55 
14. Trebat ce nam!
SNSD, Bosna i Hercegovina26.10.2009 22:30:50 
15. Moj Joks-u da ista znas kao sto neznas znao bi da je dio bolnice koja je izgorila u BG dio koji je komplet renoviran i ovi dana trebo da bude pusten u funkciju.Dali ti to sta govori(komplet renoviran)a ti govoris Nikici da treba da materijalno podrzi?Br.13 ti je dao najbolji savjet....
ravna gora, SWITZERLAND27.10.2009 12:49:43 
16. E Gost iz Austrije,ja priznajem da sam za taj centar,pa ajd i za preko vrbasa,al isto tako znam da imam spasa i lijeka,a tebi,nazalost je kasno jos po rodjenju,tako da za tebe i slicnim tebi nema niti ce ikad biti lijeka,a ti odlicno znas na sta mislim.
JOKS, Bosna i Hercegovina27.10.2009 16:54:58 
17. Jadan si ti JOKS. Pa ne ismejavam ja pozar nego tebe. Ti si napisao da treba materijalno da podrzim pozar.U prevodu to znaci da treba da kupim benzin, upaljac i slicno. Drugo, pises da ja podrzavam ludnicu. Znas li da je Centar za mentalno zdravlje upravo prevencija da se do ludnice ne dodje?
Nikica, Srbija27.10.2009 23:52:37 
18. Ej rava goro,eto ja ne znam,niti je tema bolnica u bg,vec joj kazem da se ne izruguje necemu sto se nje ne dotice i da mi ovde znamo sta je za pozdraviti,a ne vi koji jos uzivate u patnji ovog naroda.A i za tebe isto vazi odgovor kao sto je i tvom mentalno zdravom zemljaku iz Austrije!
JOKS, Bosna i Hercegovina28.10.2009 12:02:44 
19. Komentar br.18 je dovoljan da se vise ne osvrcemo na takve i slicne komentare.Ponavljam, BRAVO za osnivanje Centra!
Nikica, Srbija ili Crna Gora28.10.2009 18:11:31 
20. bas i nisam bila za to da se otvori ovaj odjel ali citajuci predhodne komentare pod hitno je potreban
sanja, 28.10.2009 20:48:54 
21. bolje bi bilo da su zatvorili porodiliste nego interno jer ovde se samo zene upropascavaju ionako sve ijedna ide u banjaluku na porod i na preglede
gosca, 28.10.2009 20:52:08 
22. Kako ih nije sramota da ukidaju interni odjel,ta bolnica ce se jos malo zatvoriti,bice jedna vrsta muzeja,jadan samo ovaj narod. Koliko ih je samo podleglo u nasoj bolnici jer nemaju sretstava,a na putu do B.L. tek da nepricamo.Ovo je jedan veliki promasaj!To je samo pranje para.Jadni samo ljekari!
RAMBO666999, Bosna i Hercegovina29.10.2009 1:59:15 
23. Sramota, toliko je toga naime uradjeno u poslednje nekolike godine za ovaj narod,a oduzima mu se ono sto mu je najvaznije.Pa trebalo bi dobro razmisliti da li je ova vlast stvarno u sluzbi naroda. Cini mi se da oni peru rublje.
lana, 29.10.2009 14:04:51 
24. Postovani JOKS,zasto se uopste zestis sa ludacima?Zapamti,to su obicni sljedbenici svoga Staljina i bas nista drugo,to su ljudi takvog kova i takvog gena i zbog takvih nam je uvjek kroz istoriju bilo tesko.Dati podrsku bolesnoj ideji samo daje isto bolestan.
vrelo_proljece, Bosna i Hercegovina29.10.2009 17:54:19 
25. mi u stvari i jesmo za hospitalizaciju...kad su nam sabani savjetnici gradonacelnika a gradonacelnici imaju po 5 plata i...sve se to mijenja na izborima i oni ce pokazati dali smo stvarno retardirani i da li nam treba centar za mentalno zdravlje. ja mislim da ce na zalost trebati.
micigenac, Bosna i Hercegovina29.10.2009 22:16:25 
26. svaka cast, nemam rijeci. To je pravi potez jer su narod doveli do takve propasti da bez jednog takvog centra necemo moci funkcionisati. bravo
boris, Bosna i Hercegovina30.10.2009 16:03:14 
27. Bilo bi zanimljivo da #24 pojasni svoj komentar da ne bi mislili da ga je napisala retardirana licnost.
Nikica, Srbija ili Crna Gora30.10.2009 16:43:29 
28. To nam i treba svako su nas i doveli na ivicu propasti,ukinuli su nam odjel,a nama i trebaju psihijatri ali mislim da bi prvo tih psihijatora pacijenti trebale biti nase sestre medicinske i doktorice,jer se ponsaju ludacki prema pacijentima u bolnici.Kao da su cistacice a ne doktorice-odvratne su
SAVIC, AUSTRIA30.10.2009 18:59:05 
29. Mene takodje zanima sta je to pisac htio reci tj. 24
BobanBoban, 30.10.2009 20:30:19 
30. Pa pojedini tesko i mogu svatiti,jer oni idu po svoje misljenje kod svoga gospodara.BobanBoban,ne zaboravi da je oduvjek u domu zdravlja svake subote vec bio spec.neuro-psihijatar i da je to bilo i dovoljno.Lijepo je to stati u zastitu odluke,al ostati bez svega ,pa i hitne,porodilista itd itd itd..
vrelo_proljece, Bosna i Hercegovina30.10.2009 23:13:46 
31. Savicu, psihijatar treba tebi kad takvo misljenje imas o osoblju koje brine o nasem zdravlju. Sram da te bude.Ne pitas se kakvi su pacijenti.Cesto sam u prilici da vividim bahato ponasanje,nekulturu,nepostovanje od strane istih(takvih kao ti)pa me i ne cudi ako kad i dobiju "tretman" koji zasluzuju.
Realno, Bosna i Hercegovina31.10.2009 9:22:39 
32. Hvala Vam,"Realno",pomislih da je kod nas unaprijed sve izgubljeno citajuci ove komentare!Nevjerovatan primitivizam,neznanje,bezobrazluk,za plakanje, ali ne treba se predati,medicinari znaju svoj svoj posao bez obzira na nevjerovatna i nepojmljiva "lajanja"onima cija je uloga pomaganje,cesto i u
Gost, Bosna i Hercegovina31.10.2009 14:10:37 
33. nemogucim uslovima,koje vrlo cesto stvaramo mi gradjani,pacijenti.Vi, Savicu,zaista nemojte nikada traziti medicinsku pomoc jer je ne zasluzujete,Vi cak ni osnovne kulture nemate u obracanju bilo kome,pametnije Vam je cutati,jako rastuzujete ljude kojima je stalo do nas svih!Veoma su uvredlji skoro
Gost, Bosna i Hercegovina31.10.2009 14:15:59 
34. svi komentari ovdje usmjereni na mentalne poremecaje i bolesti,to je jako vazan dio zdravlja,a ljudi koji imaju takav problem su obicno izuzetno dobri i nikad pokvareni kao vi koji saljete ove zalosne,komentare pune neljudske zlobe,kao je da je sramota imati bilo kakav zdravstveni problem!Problem
Gost, Bosna i Hercegovina31.10.2009 14:21:11 
35. Ste vi koji tako razmisljate,nazalost veliku nasu!Onda je razumljivo potpuno u kakvim uslovima rade oni koji zele da uspjesno obavljaju svoj posao u zdravstvenoj ustanovi!Zasto bi obrnuto zeljeli,kao sto vi tvrdite?Kako to da da za vas oni izvan MG uvijek "bolje znaju" a uce istu skolu?Ali vas pro-
Gost, Bosna i Hercegovina31.10.2009 14:26:45 
36. -blem je tesko neznanje,primitivizam i neodgovornost prema svemu pa i prema ovim nevjerovatnim izgovorenim,zaprepascujucim rijecima koje ne vode nikad dobrom.Svugdje u svijetu postoje takvi centri.Dom zdravlja ima ovde i vise nego je u opisu posla manje ustanove ali vi sve bezobrazno omalovazavate!
Gost, Bosna i Hercegovina31.10.2009 14:35:34 
37. A o radu radnika bi trebali govoriti njihovi redovni pacijenti,oni to najbolje znaju i niko dobronamjeran ne bi ovakve prostote odgovorio,rijeci koje niko ne zasluzuje a kamoli oni koji su najhumanije struke.Ako rade sa takvima kao sto ste vi pojedini onda se ne moze ni zamisliti koliko im je tesko!
Gost, Bosna i Hercegovina31.10.2009 14:38:53 
38. Jos samo izvinjenje za dug komentar,zaista je bio nuzan i u najboljoj namjeri.Hvala medicinskoj struci i ljudima koji rade najstresniji posao,nemoguce je u tom uvijek uspjeti ali postoje granice mogucnosti neovisno od njihovih zelja.Gradjani bi treblo da im olaksaju a ne svojim primitivizmom otezati
...MG, Bosna i Hercegovina31.10.2009 14:43:36 
39. bravo bravo za komentare samo me interesuje koliko ce i taj odjel trajati mozda poslije otvore i operacione sale ma idemo dalje treba sve pokusati
sanja , 31.10.2009 16:55:17 
40. Svako zasluzuje medicinsku pomoc i Savic i Joks i svako ako mu je potrebna.U pravu ste vi MG u vecini svojih kom.Ali morate priznati da su uglavnom domaci ti koji pljuju po svemu sto se zove napredkom u MG.U nasem narodu se kaze "Bog pa doktor"ali se mora isto tako reci da i zdravstvenih radnika ...
Gost, AUSTRIA31.10.2009 18:46:54 
41. ...koji ne zasluzuju da im se kaze da su najhumanije struke.Ja naravno pozdravljam otvaranje ovog centra i isto tako zalim sto se nije moglo zadrzati interno odjeljenje.Zalim zbog stanja takvog kakvo jeste i sigurno tako misli vecina onih koji dolaze na ovu stranicu.
Gost, AUSTRIA31.10.2009 18:52:50 
42. Kada bi smo svi radili na relevantnim cinjenicama i dokazima koji se decenijama "provlace"kroz MG-dom zdravlja,onda bi sa sigurnoscu svaki komentar na ovu temu bio realan.Ja,eto,nisam siguran u efikasnost delovanja CMZ-a,iz razloga koji sam naveo u svom prethodnom kom.Ali to nije razlog...
MFP, AUSTRIA1.11.2009 10:08:29 
43. ...da se gazi i omalovazava svaki trud i zalaganje med.personala.Svi znamo(po najvise oni kojima je pomoc bila neophodna),da se jedan deo zdravstvenih radnika(doktora)koji su imali kljucnu ulogu u donosenju odluka,ponasao na nacin koji ne dolikuje njihovoj etici.To ne treba da se demantuje...
Gost, AUSTRIA1.11.2009 10:16:52 
44. ...u ime bolje buducnosti.Tacno je i to da uslovi pod kojima funkcionise zdravstvena zastita nije nimalo na zavidnom nivou,pa nije cudo sto nedostaje motivacija.Uostalom,ostao je veciti problem i sukob na liniji lekar-pacijent,niko nikog ne(zeli)moze da razume,da je na kraju svog strpljenja...
Gost, AUSTRIA1.11.2009 10:26:31 
45. ...U lepom secanju mi je ostao dir.g.Dr.Erak,jos iz davne 1986 i jos neki koji zasluzuju lepe reci.Pozdrav svima.
MFP, AUSTRIA1.11.2009 10:32:51 
46. E vi il ti Gost i Nikice,osim primjedbe na rad(na koju ima svako),ko je jos ovdje uopste kritikovao i jednom recju spomenuo med.radnike?O cemu vi pricate?Ako ste pripadnici SNSDa svoju aktivnost usmjerite u drugom pravcu.Da,bunim se i to samo moze da ukaze na moju borbu za bolje ovog grada!
JOKS, Bosna i Hercegovina1.11.2009 10:57:24 
47. Gost, imam osecaj da si promasio temu. Nasi mladi ljekari idu u Jajce ili...Ova vlast je otjerala svakog ko bar nesto vrijedi pa nam sad nepismeni ili polupismeni odlucuju o zivotima. Mislim da u domu zdravlja treba da radi sto veci broj specijalista i mladih ljekara iz mg-a. Pa zar smo dosli do...
micigenac, Bosna i Hercegovina1.11.2009 18:30:15 
48. ... do toga da nam samo ustanova za mentalno zdravlje treba.Interni odijel, porodiliste,pedijatrija.... Ako sam svojim tekstom uvrijedio bilo koga iskreno se izvinjavam.
Gost, Bosna i Hercegovina1.11.2009 18:33:21 
49. Odgovor za 31- Ja sam bijo pacijent doma zdravlja MG,23 god. I znam sve ja sam znao sjedit u hodniku sa polomljenom rukom sat vremena i nece da me niko primi uopsta,kao imaju smjenu cekaj tako su mi rekli,pa zamislite dali je to normalno. a jos se neka sestrica pocela derat na mene sto nemam
savic, AUSTRIA1.11.2009 20:01:01 
50. knjizicu. znaci hitan slucaj je bijo...Dali je to normalno? Zato sam i to rekao sto jesam. A jedne prilike sam trebo primit ifuziju imao sam tepereturu,ali je nisam primijo dok je sam nisam kupijo, Pa nakon toga svega sta bi trebo mislit o tom osoblju nego to sto sam i rekao!
savc, AUSTRIA1.11.2009 20:05:37 
51. Vi,Savicu ne zasluzujete komentar,najbolje da cutite.Ili mozda mozete u Austriji da upadate kako hocete i sami odredjujete terapiju,mozda u Austriji rade bez dokumenata sa pacijentima,mozda tamo galamite kad dodjete po pomoc,mozda tamo vi odredjujete hitnocu,mozda oni prime pet puta vise pacijenata
?, Bosna i Hercegovina2.11.2009 23:30:55 
52. nego sto je propisano(da ne pominjemo platu 10 puta vecu za toliko manji broj,jer kod njih se lijepo morate zakazati a ne biti primitivni kao ovde),u hitnoj Vi ne bi bili najhitniji niti hitni jer Vi mislite da ste najhitniji,to odredjuje zaposleni jer niste sami,gospodine.Ali ovde je bila namera
?, Bosna i Hercegovina2.11.2009 23:37:32 
53. skrenuti paznju na Vas primitivan odnos prema mentalnom bolesniku a ne prema zdravstvenim radnicima!!!Jer,kada bi se oni obazirali na takve komentare pojedinaca ovdje odrekli bi se svoje struke svakako.Interesantno bi bilo vidjeti Vas koliko ste odgovorni u svom poslu, takvi kao pojedinci ovdje?
?, Bosna i Hercegovina2.11.2009 23:44:22 
54. Iako tema nije odnos zdravstvenih radnika i pacijenata nekako su kom.skrenuli u tom pravcu.Pa ne mogu da ne spomenem jedan slucaj gdje sam bila prisutna.Da ne bi bilo da branim g.Savica,bar prema njegovom pisanju ovde i meni se cini da je bas takav kako napisa "?".Ali jednom prilikom dok sam cekala
Lidia, AUSTRIA3.11.2009 8:38:37 
55. ..prisao je jedan g.(kojeg ne poznajem)salteru da pita sestru(koju poznajem) da li je tu doktor X.Sestra se prilicno grubo izderala da bi nesto kasnije pitala tog istog g.da li bi joj otisao kupiti burek.Kad je on odbio zbog malopredjasnje uvrede ona je rekla:"E onda ces da cekas".Tako gospodo draga
Lidia, AUSTRIA3.11.2009 8:45:57 
56. ..ima nepristojnih i na jednoj i na drugoj strani.Ako su uslovi sad teski nisu uvijek bili a ovo je slucaj odranije.Oprostite zbog duzine kom.U nadi da ce biti bolje svima pozdrav Mrkonjicu.
Lidia, AUSTRIA3.11.2009 8:50:56 
57. Da,ali takva pitanja znaju biti provokativna sa zlim namjerama u pozadini, poput"ima li ovde doktora","radi li iko ovde", iako je jasno da se radi 24sata.Bio sam prisutan situaciji gdje su imali hitnocu(radnik koga je udarila struja u komi)kada su svi radili oko njega(uspjesno)a pacijent sa ulaza vi
Gost, Bosna i Hercegovina3.11.2009 15:55:06 
58. vice,(tek usao u zgradu):"sta je,djesu,niko nista ne radi",a pri tome se vidi koliko im pacijenata dodje,pune cekaonice,svakakvih,nazalost.Ja mogu samo zahvalan biti,a ako ima propusta imaju kutije za zalbe,napisite,imenujte ali sa svojim potpisom,naravno.Nije pristojno ocrnjivati sve a mi"dobri"kao
Gost, Bosna i Hercegovina3.11.2009 16:01:07 
59. sta vi kukate iz austrije-kad podjete sledeci put ponesite 100 evra i vedecete kako igraju oko vas nemojte da zalite ako nema narod dole da ponese bar vi imate.
xxxl, 3.11.2009 18:07:17 
60. odste vi daleko od teme sto se mene tice nek ostave otvorenu samo jednu ordinaciju ionako svi idemo banjaluku u bolnicu jer ovde se nema sta traziti pozdrav iz mrkonjica
mg, 3.11.2009 23:31:36 
61. Porediti stacionar sa ovim Centrom je besmisleno. Razumem da su stanovnici Mrkonjica ogorceni sto je stacionar zatvoren;to je slozena prica u koju ne bih da ulazim.Ali,svako onaj ko zna sta je LOGOPED,ne bi smeo sebi da dozvoli negativne komentare.Oni koji to ne znaju ne treba ni da pisu komentare.
Nikica, Srbija ili Crna Gora4.11.2009 9:53:39 
62. Nikice,ako iko ovde ne treba kometarisati to si ti,jer toliko zadires u teme o kojima veze nemas,osim sto imas otrovno-duhovno zadovoljstvo da uzivas u svakoj patnji grada sa kojim bas nista nemas.LOGOPED u MG ima,cak za cijelu regiju nema dovoljno posla.Imamo subotom psihijatra,pa nema guzve.
JOKS, Bosna i Hercegovina4.11.2009 10:31:00 
63. Ovdasnja politika je svojim potezima toliko unistila grad i sve okolo i opstine i sela da je odavno vec sve zalud i kasno za bilo kojom pametnom odlukom koja bi pokrenula grad na bolje.Da je opstini bilo stalo do doma zdravlja imao bi ga,pa makar 1000 vlada reklo NE.A posljedice MG ce tek da osjeti!
JOKS, Bosna i Hercegovina4.11.2009 10:35:43 
64. Naprotiv JOKS, ja se radujem svakom napretku Mrkonjica,a i osnivanje ovog Centra je to.Drago mi je da znas da subotom radi psihijatar. Svrati ponekad, nije sramota traziti strucnu pomoc.
Nikica, Srbija ili Crna Gora4.11.2009 11:10:59 
65. Ma Nikice zar nevidis da je Joks okorjeli SDS-ovac pa lupeta ovakve gluposti.Ako je ova vlada zatvorila dom zdravlja ljudi kome on pripada su Prodali grad.Da je pametan posluso bi tvij subotnji savjet.
ravna gora, SWITZERLAND4.11.2009 15:25:52 
66. Stidim se sto sam pripadnik naroda koji ovako komentarise najhumaniju struku,bez osnovnog znanja i kulture(narocito Vi "mg",govorite nevjerovatno besmislene lazi,Vama ne vrijedi objasnjavati,Vama nece valjati ni BL,bolji je Cikago?).Da li vi ista cijenite?Vi "volite"svoj grad?Hvala Nikici,ostali??
...MG, Bosna i Hercegovina4.11.2009 16:09:08 
67. Srecom,nisu takvi u vecini!Ovoj manjini"nezadovoljnih" se izvinjavamo sto za njih ne mozemo napraviti klinickouniverzitetski centar u svakom selu,ako znaju sta je to!"mg"predlazemo Ameriku uz napomenu da tamo imaju preko 40miliona neosiguranih,ako konta sta to znaci,kod nas su bar skoro svi osiguran
...MG, Bosna i Hercegovina4.11.2009 16:35:55 
68. "mg",ako vam bude trebalo zracenje,ne daj boze,moracete tako da "pljujete"i po BL,oni to nemaju.Iskreno Vam zelim mnogo zdravlja jer ne zasluzujete nikakvu zdravstvenu pomoc i tesko onima kojima se Vi obracate!U najboljoj namjeri...
?, Bosna i Hercegovina4.11.2009 16:45:45 
69. Mada je daleko od teme,ali zapade mi kom.pod 59 za oko.Zasto bismo mi nekoga podmicivali ako ljudi rade posao savesno?Nije problem u nama koji imamo,nego kakav tretman treba da ima sirotinja?Znaci,opet,treba da se neko izdere na njega jer nema 100 evra,apsurd!?
MFP, AUSTRIA4.11.2009 17:05:58 
70. ODGOVOR ZA 53- MOZDA DA SAM IZVADIJO 100E STO KAZE OVAJ MOZDA BI I DOBIJO SVE: SLUSAJTE VI U AUSTRIJI SE ZNA RED SVAGDE PA I U BOLNICI OVAMO NEPIT NIKO NIKOG CI JA RODJAK;DALI NACELNIKOV ILI NEKOG GUZANJE IZ GRADA;OVDE SVAK TRETIRA ISTO DALI BIJO SVABO CRNAC ILI BJELAC: NEMA KUMOVA I PRIJATELJA-
SAVIC, AUSTRIA4.11.2009 19:12:18 
71. JA DA SAM BIJO RODJAK OD BILO KOJEG GRADSKOG LOPOVA DOBIJO BI SVE PREKO REDA NARVNO!!! GOSPODJO ILI GOSPODJICE ILI GOSPODINE,VI IMATE NEKE VEZE SA DOMOM ZDRAVLJA SIGURNO CIM OVAKO NAPASNO REAGUJETE. Pa kad bi vama Crnac dosao na prgled nedaj boze kaki ste vi i nebi ga ni pregledali kad tako
SAVIC, AUSTRIA4.11.2009 19:17:47 
72. prema nama sta bi jadni Crnac ocekivo tek tat. Kako vas nije sramota imate platu po 1500maraka,a uzimate od ljudi jos pare. Jedini covjek i najbolji doktor u Mrkonjicu je DR-STUPAR. Trebaju se svi ugldat na njega jer je covjek bas covjek,a ostalo je sve BAGRA
SAVIC, AUSTRIA4.11.2009 19:22:12 
74. bravo savicu u potpunom si pravu ja sam isto bio zrtva nasih doktora salju me u banjaluku kao hitan slucaj,ali ipak mi govore nadi sebi civilno auto nas vozac trenutno nije tu jel to uredu,a ovi gore sto hvale nek se prvi jave u u ordinaciju kad se otvori
gost, 4.11.2009 22:22:44 
75. Ravna gora,ti si toliko glup i veze nemas o cemu pricas...ko je prodao grad,ako te vec zanima,ne zaboravi da ti je Tegeltija bio istaknuti clan SDSa!Ti Nikice pogledaj svoju pakost u rubrici vezano za hotel...znaci neka i ginu,al ima da rade,a ne da sjede...to je se vidi iz tvoje poruke!
JOKS, Bosna i Hercegovina4.11.2009 22:37:00 
76. TENUTNO STANJE NIJE ZA MENTALNOG CENTRA,VEC TREBA CIJELI GRAD OGRADITI BODLJIKAVOM ZICOM,I DA POJEDINI LJUDI KOJI SU DOVELI SVE OVO U SITUACIJU KAKVA JESTE,SA SMIJESKOM POSMATRAJU!JER ONI I NEZIVE TU TAKO DA IH ZABOLE ZA OSALIMA KOJI SU OSUDENI DA NEMOGU OTICI IZ OVOG MALOG MENI DRAGOG KORUMPIRANOG
MRKONJIC, 5.11.2009 1:13:06 
77. Kad su svi "BAGRA" nemoj ni da dolazis u Dom zdravlja! Lijepo sebi zovni kui dr Stupara da te pregleda.Moze i laboranta sa svom opremom.Med.sestra se podrazumijeva, a ne bi bilo loe da i rtg tehniar dodje sa sve rentgenom.I lijepo plati ljudima.Nemoj ii "bagri" jer takvih imaju preko glave.
Ja , Bosna i Hercegovina5.11.2009 10:24:41 
78. Nemoj Joks da se ljutis sto sam te provalijo.Pa kad si bjezo iz grada ko je tad bio na vlasti u opstini.Nego otidji ti u subotu na pregled....
ravna gora, SWITZERLAND5.11.2009 15:23:35 
80. U ovih sto se prepucavaju stvarno gramatika je na "zavidnom" nivou. Provalijo, bijo, radijo,primijo, itd. Dajte molim vas malo se obrazujte pa onda pisite komentare.
Gost, SWEDEN5.11.2009 22:24:25 
81. ravna goro,sebe se provalio i to kao izrazito jednog glupana,a meni samo ukazao na cinjenicu da sa tobom ne treba da se kometartise...ti si za zaliti i tio si ono sto se stidis dok si ziv i ti i tvoji da ste bili tad na vlasti...danas bi bila jedinstvena BiH!
JOKS, Bosna i Hercegovina5.11.2009 23:11:47 
82. ALO RAVNOGORAC,MANI TI KOMENTARE I SWITZELANDA.DOSTA JE MENI GLUMACA!STO SE TI FRAJERU NEVRATIS OVAMO PA NEK I TEBI BUDE MALO DOBRO!KOGA TI FOLIRAS!SVI STE VI MENI PREVISE PAMETNI I SVE ZNATE A DODETE JEDNOM GODISNJE!PAMETNIJE TI JE DA CUTIS!!!
MRKONJIC, 6.11.2009 1:45:48 
83. Nisam ja glumac nego sofer.dolazi vise puta u godini i ostavim vise para dole nego sti ti mozes zamisliti.Ratnog poreza sam platio vise nego sto ces ti da zaradis dok si ziv.Platio u opstini a mogo sam na Raci i to duplo manje.Zar je sramota reci danas je SDS izdao i raselio.Vraticemo se nebrini....
ravna gora, SWITZERLAND6.11.2009 10:47:00 
84. Ravna goro za tvoju informaciju SDS dolazi.Ko je prodao M.Grad pitaj Tegeltiju zasto pet godina podize optuznicu protiv R Hrvatske,zasto unistava M.Grad gesenjem inernog.Neka On i Divna i ostala klika na posao dolaze vlastitim vozilima pa ce biti novca za inerni.
crnac, Bosna i Hercegovina6.11.2009 18:46:08 
85. Kada ti je bilo zao ratnog poreza sto jadan ne uze pusku u ruke pa na ratiste da dokazes da si pravi patriota sofercino
crnac, Bosna i Hercegovina6.11.2009 18:48:19 
87. jado jaditi ,vidi se da si sofercina!Ti znas sta je izdaja,dezerter i pricas o izdaji i jos ti zao sto si placao porez ,sto si kupovao vlastiti zivot dok su ti drugovi,komsije ratovali i branili ti kucu.Mozda bi bilo dobro da se prestavljas kao siptar,jer daleko si ti od Srbina!
JOKS, Bosna i Hercegovina7.11.2009 0:10:24 
88. zao nego sta kad su otisle u dzepove SDS-ovaca a ne gdje su treble.sto se tice kupovine zivota pa ja sam napolju 23 god.tako da jos niko nije bio mobilisan ko je vani .dolazili smo dole mogli su nas pokupiti kad su htjeli ali nisu pogodi zbog cega kad si pmetan..
ravna gora, SWITZERLAND7.11.2009 17:48:03 
89. TI JOKS MORAS NA KURS ZA OPISMENJAVANJE...ZA KOMENTAR TI JE POTREBNO ZNANJE!ALIM TE!
VEDRANA, 7.11.2009 21:47:49 
90. IZVINI JOKS,OVO SE ODNOSILO NA SAVIA!
VEDRANA, 7.11.2009 21:54:08 
91. ravna goro,odkud ti taj nik,sta si ti Cetnik?Kao takav mozes se kao svjedok prijaviti i to reci na sudu,jer to su ozbiljne optuzbe.A da,ja sam jedan od tih SDS i nisam te htio mobilisati,jer eto sad od tvojih para zivim lagodno kao i svi clanovi SDS-a.
JOKS, Bosna i Hercegovina9.11.2009 0:17:51 
92. za ravno gorca naprijed braco ja cu za-vama, bjeste braco ja cu pred-vama.
9, SWEDEN9.11.2009 15:20:43 
93. Velika molba za administrat.:da li mozete neobjaviti komentare koji nisu ni nalik na ljude,koji u svakom dobronamjernom covjeku stvaraju tugu i bol saznanjem da medju nama ima ovako primitivnih,beskrajno bezobraznih i nepismenih lazova,ciji je jedini cilj besmisleno olajavanje i vrijedjanje svega?
?, Bosna i Hercegovina9.11.2009 16:15:32 
94. Ako imate imalo postenja(ovje ste pkazali da nemate,nazalost),vi koji vrijedjate ljudski razum i sve sto je svojstveno covjeku,oslobodite se ovakve komunikacije u interesu svih nas!Kakva je tolika potreba za pljuvanje do beskrajnog laganja po najhumanijim stvarima,zasto vezujete politiku za sve?
?, Bosna i Hercegovina9.11.2009 16:23:34 
95. Cemu sve to?Otidjite na odgovarajuce mjesto i iznesite tacne cinjenice,to vam je vjerovatno problem jer vi imate samo nerazumljivu potrebu da sve olajavate,bez obzira na temu(izuzev seoskih skupova gdje se dobro jede besplatno,bar bijednik Savic).Nema potrebe da se brinete,niko vas takve nigdje nece
?, Bosna i Hercegovina9.11.2009 16:31:31 
96. Izgleda da je doslo neko cudno vrijeme,nepismenjaci koji nisu mogli ni toliko truda uloziti da se opismene bar kroz osnovnu skolu,sada uce savjesti i radu/struci one koji su bili najbolji u skolama,koji su profesionalci u svom poslu?Ako vam se ne svidja red je da ne trazite njihove usluge,rijeseno.
Gost, Bosna i Hercegovina9.11.2009 16:51:49 
97. Odgovor za Ravnu goru-Ti si potpuno u pravu ja nisam placao taj porez jer sam bijo dole tad,ali jest moj otac dao para i para. Pa ljudi moji te pare su zavrsile u dzepovima esdesa i ovih sadasnjih Mrkomjickih gazda sto se sire po gradu i sto su na vlasti,od vasih para su se oni obogatili Pi-im-mater
savic, AUSTRIA9.11.2009 17:09:28 
98. "gostu"(74.):stvarno su bezobrazni a imaju i helikoptere,samo ne daju,a ti tako bolestan,vidim bio si u komi,iskrvario,porodio se prije vremena i ne da ti je trebalo sanitetsko auto(znas li sta je to?)nego ti je trebao helikopter,a privatnim ce slati one u komi,iz teskih saobrac.udesa,infarkte,mozd
?, Bosna i Hercegovina9.11.2009 17:13:18 
99. Da nije bilo vasih para iz inostranstva nebi bilo ni danasnjije gradskije gazda. A opet vas nemogu gleti pojedinci kad dodjete iz inostranstva,oma ser nesta. A Mrkonjic je bila jedina opstina u RS u kojoj se naplacivao ratni taj porez. Pa jel to bila pravda,ko ce odgovarat za to.
savic, AUSTRIA9.11.2009 17:14:06 
102. sram vas bilo vi znate nesto o ratu sta ste bili prvi u pozadini i placali da vas proglase ludim,pa zato se otvara ovaj stacionar zbog pojedinaca poput vas, bolje bi bilo da se skinu sve vijesti sa ovog sajta jer ovde je svaki komentar suvisan
gost, 11.11.2009 18:37:59 
103. mogli su ograditi mg i postaviti portira kod stocne pijace jeftinije bi prosli..
fox, 12.11.2009 23:13:04 
105. Nasi medicinski radnici su dobri kakvi smo mi.taj RAVNOGORAC je uvrijedio ama bas sve,jer puno je poginulih,ranjenih,i zivih koji su obolili, a puno gladnih,ali imaju PONOS sto on nikad nece imat,jer ponos se rada,a pare su prolazne.Nasi medecinari su uvjek bili uz nas i prije i sada bez obzira na
TOTO, 25.11.2009 13:47:28 
106. na sve sta kazu ti s velikim parama kao sto dezerter,a ne ravnogorac.Ujedno HVALA onim koji su pomagali bas od srca jer ih je bilo i to ne treba zaboravit a ne ko DEZERTER da bi se sad HVALISO.GPlavu gore moj narode nemamo se mi ceg da stidimo pa ni psihijatrije.Pozdrav.
TOTO, 25.11.2009 13:59:41 
107. Pa ljudi noji mi Srbi htjeli to priznat ili ne mi smo rat izgubili,a izgleda da je bolje bilo biti deserter nego boriti se za nizasta. Naravno i ja sam bijo u VRS:
savic, AUSTRIA27.11.2009 20:06:40 
108. "savic" u ratu nema pobjednika, svi su izgubili
milan, Bosna i Hercegovina27.11.2009 22:07:45 
109. Da,tacno je Milane.Svi su izgubili i niko ,a ma bas niko nije nista dobio.Kad pocnemo svi zajedno razmisljati u istom pravcu,bice nam svima bolje.Sto prije to bolje,jer vrijeme ide...................Pozdrav.
DONJA MAHALA, SWEDEN28.11.2009 0:11:33 
110. Tacno,Milane!
MFP, AUSTRIA28.11.2009 10:31:02 
111. Po meni-interni se ne sme ukidati nikako.Centar za mentalno zdravlje, ako postoje sredstva-neka zazivi i neka postoji.Mislim da je puno bitniji interni zbog ljudi koji zive u MG.Mi iz ovog kraja smo generalno mentalno stabilni i jaki, bez obzira na sarolike komentare ovde......
Igor Vuk, Srbija ili Crna Gora28.11.2009 10:47:58 
112. ...pozdravljam ...MG cije zdrave komentare izuzetno cenim kao i JOKS-a koji je prava opozicija......
Igor Vuk, Srbija ili Crna Gora28.11.2009 10:51:57 
114. Hvala Igore Vuku,Vi pokusavate isto,teziti dobru.Mislim da bi se svi mi morali uvijek sjetiti rijeci pokojnog patrijarha"Govorimo tako da nam argumenti budu JAKI a rijeci BLAGE",prije nego sto bilo sta pokusamo reci ili uciniti,tada sigurno necemo pogrijesiti!Studiranje medicine i teologije govori o
...MG, Bosna i Hercegovina1.12.2009 23:22:57 
115. Njegovom vidjenju,jos tada,covjeka,zivota...Covjecanstvo nije svjesno velicine postojanja takvog covjeka kojim se moze ponositi!Pa,vezano i za ovaj ali i sve druge tekstove,trebalo bi da se prvo sjetimo da "budemo ljudi"uvijek i svugdje!Samo tako sve ima smisla...
...MG, Bosna i Hercegovina1.12.2009 23:32:49 
116. Konano neto pametno da se ovde proita, kom.od 111 do 115
Jana, Srbija ili Crna Gora2.12.2009 9:32:06 
117. Svaka cast ...MG samo si pomalo naivan
JA, AUSTRIA2.12.2009 18:35:03 
118. Ideja za centar je odlicna, posebno ako se uzme u obzir postratni sindrom i desavanja u prethodnoj deceniji. Naravno, treba racunati i na diskreciju osoblja, a ne da se desi kao sa mamografijom. Sestrice razglasile rezultate po carsiji prije nego sto su pacijentkinje obavijestili vlastitu porodicu.
MMM, 5.12.2009 20:51:41 
119. Tako je i sa ginekologijom,sestra obavijesti sve a zena jos ne uspije ni do kuce doci,vec se zna i koje nosi i sta nosi,nasa diskrecija.
Gost, 5.12.2009 21:54:01 
120. 118.Jeste ideja za centar odlicna,al samo u slucaju da i ostali odjeli rade.U normalnim domovima zdravlja to bi bilo usputno kao sto je to i sad normalno da nam subotom dolaze neuropsihijatri.
JOKS, Bosna i Hercegovina5.12.2009 23:54:52 
121. Postaemo jedno malo selo omladina nam odlazi, jo nek nam uknu porodilite i budunosti nam nema za omladinu.
nnn, 10.12.2009 21:37:38 
123. SRAM VAS BILO TOGA STO PISETE.PRIJE SVEGA CMZ NIJE ISTO STO I LUDNICA NEGO CENTAR ZA OCUVANJE MENTALNOG ZDRAVLJA,CENTAR ZA PREVENCIJU I AMBULANTNI TRETMAN BLAGIH DUSEVNIH POREMECAJA.KAO DRUGO,SVI KOJI PO TOM CENTRU PLJUJU I SMATRAJU GA RUGLOM OVOG GRADA SU UPRAVO POTENCIJALNI KORISNICI NJEGOVIH USLU
nalozenima, 7.1.2010 16:17:32 
124. USLUGA.OMALOVAZAVATI NESTO, ZNACI BOJATI GA SE I BJEZATI.MJESTO DA PODRZIMO TAKAV PROJEKAT MI SE UKOPAVAMO U PRIMITIVIZAM I DIVLJASTVO/SRAM VAS BILO.AKO NESTO NE RAZUMIJEMO ONDA SE TREBAMO INFORMISATI I EDUKOVATI, A NE OSUTI DRVLJE I KAMENJE.DUSEVNO ZDRAVLJE NAM JE UGROZENO POD SILNIM PRITISKOM I ST
nalozenima, 7.1.2010 16:23:23 
125. I STRESOM I JAKO NAM JE POTREBAN RAZGOVOR I SAVJET OD STRANE STRUCNIH OSOBA I TO NIJE SRAMOTA.NAS DOM ZDRAVLJA NAM SVIMA IZLAZI U SUSRET I TO TREBA DA PODRZIMO. STO SE TICE PORODILISTA, NIJE TACNO DA GA TREBA UKINUTI.PO BANJALUCI SU GUZVE I NEMA SE VREMENA, ZELJE NI POTREBE DA SE SVAKOJ TRUDNICI PRI
nalozenima, 7.1.2010 16:27:28 
126. I BUDUCOJ MAJCI PA JE UPRAVO IZ TOG RAZLOGA POTREBNO PORODILISTE NASEM DOMU ZDRAVLJA.ONI KOJI NIKADA NECE BITI TRUDNICE NITI BUDUCE MAJKE,O TOME NEMAJU PRAVO DA GOVORE TO SE ODNOSI I NA ONE KOJI PODBADAJU IZ DIJASPORE.RAZMISLITE O SVIM LJUDSKIM POTREBAMA PA ONDA DAJITE TAKO ZLONAMJERNE KOMENTARE.
nalozenima, 7.1.2010 16:31:24 
127. jupiiii,evo antidepresiva i ostalih opijata legalno e svaka vam cast neka znaju djeca da se tako lijeci a ne kao dosad kroz zdrav odnos u porodici moraju farmaceutske kompanije i ovde davati laznu nadu,tuga postajemo ko ameri,
dzanki, 12.1.2010 16:51:42 
128. I pored strucnih komentara(br.123.hvala!)neki imaju zablude ili su samo neuki ili zli.Ovdje je rijec o prevenciji koja ne ukljucuje lijekove,postoji nemedikamentozna terapija,osim u slucajevima gdje su i lijekovi neophodni,to najbolje znaju oni kojima su potrebni,koji imaju to iskustvo.Naravno,uklju
...MG, Bosna i Hercegovina28.1.2010 23:41:49 
129. ukljucivanje osoba sa mentalnim problemima u porodicu i okruzenje je prioritet u tom tretmanu,podrska porodice i okruzenja je neophodna,mada je to cesto tesko ostvariti zbog pogresnog odnosa prema ovim osobama,a koji je vrlo prisutan i u pojedinim komentarima ovde,zbog neznanja ili primitivizama.
...MG, Bosna i Hercegovina28.1.2010 23:50:01 
130. Vi uporno pokusavate objasniti ali cini mi se da je to "borba sa vjetrenjacama".U svakom slucaju "MG" hvala u ime nas razumnih.
Gost, AUSTRIA29.1.2010 8:29:34 
131. Za kom.76 100% si u pravu,kad bi ljude iz MG vozili na Sokolac na ispitivanje mentalnog zdravlja,ne bi imao ko da vrati autobus,jer bi svi bili zdrzani na lecenju.Za komentar 80,ti si u pravu,mnogi ovde trebaju da se vrate u osnovnu skolu i uce ponovo gramatiku.
NOKIA, 31.1.2010 10:10:06 
132. Za kom.118.U potpunosti si u pravu za diskreciju nasih sestrica,to je bolest provincija i malih mesta gde svako svakog poznaje i gde se svi vise bave i slade tudjom mukom i traze dlaku u tudjem oku,a ne vide kolac u svom.
NOKIA, 31.1.2010 10:18:21 
133. Sestroooo,ispo mu paket!Ma nemoj-da ti ja ustanem.
brzi, AUSTRIA31.1.2010 13:59:55 
134. Naj bi bolje bilo da se bolnica proda nekom privatniku,i mislim da tad nebi niko nikom bijo kriv,jer drugacije kod nas nemoze.
Dragan linc, AUSTRIA4.2.2010 14:21:15 
135. Dragane, kako si uspeo u jednoj recenici ovoliko pravopisnih gresaka da napravis? Kako je napisano-takav je i sadrzaj!Jednom recju- NULA
Nikica, 4.2.2010 20:22:31 
136. nikice bezbroj gramaticki greski ne moze popraviti ove "pismene" manijake koji unistise grad.sve sto se moglo rastjerati oni su i gore od toga uradili...rastjerali sportiste,umjetnike,radnike,vjernike,sve zivo su unistili!!!
IZBOR, Bosna i Hercegovina5.2.2010 23:29:53 
137. Dosli divlji otjerali pitome.
Gost, SWEDEN7.2.2010 16:25:07 
138. Za 136! Pa kako te rodi mama tako pametnog srce moje,gde li si mi tako pametan odrastao.. Bices buduci predsedik vlade RS umesto Dodika licno ja glasam za tebe.
Dragan Linc, AUSTRIA8.2.2010 13:00:08 
139. E blago Sweden kad joj dodjose toliki pitomi?? Ne mogu da vjerujem da neko moze ovoliku glupost napisat!!!! E Boze, neka one narodne: bolje pametno cutiti nego glupo pricati/pisati
sonja, CANADA8.2.2010 15:33:38 
140. Poslednji komentari,osim Nikice,su za najvece zaljenje,neopisivo primitivni,zlonamjerni,i sigurno od onih koji sebe nigdje nisu zalozili i nicem nisu doprinjeli,a o humanosti i razumijevanju onog o cemu su se usudili ovdje bulazniti da ne govorimo.U cemu je Vas problem?Ako ste toliko sigurni da Vi
...MG, Bosna i Hercegovina8.2.2010 16:29:01 
141. sve znate,hajde,uradite nesto,popravite sto ne valja kad to drugi niko ne zna!Komentar 131 ne zasluzuje cak ni komentar,nevjerovatno i za zaljenje golemo sto i takvih ima u svijetu.Ne zamarajte svojim opstim neznanjem i primitivnim odnosom prema ljudima,pustite one kojima je zaista stalo do ljudi.
...MG, Bosna i Hercegovina8.2.2010 16:36:44 
142. Pitam se da li pojedini uopste procitaju tekst koji prethodi komentarima pre nego napisu svoj komentar.Ponavljam ono sto sam napisala u komentaru br.4: "Sve pohvale za ovu akciju! Normalno bi bilo da svi ovu vest proprate odobravanjem."
Nikica, Srbija ili Crna Gora9.2.2010 11:00:30 
Va komentar na tekst

Da biste poslali poruku morate biti registrovani na ovom sajtu.
Niste se jo registrovali?
Korisniko ime:
ifra:
Komentar:

Maksimalan broj slova po komentaru je 300.
Preostalo je jo slova.

 
Urednici sajta www.mrkonjic-grad.com ne odgovaraju za sadraj komentara posjetioca ovog sajta.
Urednici zadravaju pravo da komentare sa uvrijedljivim, vulgarnim i neprimjerenim sadrajem briu ili mijenjaju.
Ukoliko mislite da je neki od objavljenih komentara po bilo kom osnovu uvrijedljiv za vas, molimo da nas kontaktirate na adresu kontaktmrkonjic-grad.com sa zahtjevom da uklonimo neprimjereni komentar.
Donirajte novac u humanitarne svrhe!
Na istu temu: Dom zdravlja
Predavanje o ranom otkrivanju karcinoma dojke 19.10.2017
Obiljeen Svjetski dan zdravlja 8.4.2016
MG Mind poklonio ultrazvuni aparat 31.3.2016
Dom zdravlja ''Dr Jovan Rakovi'' Mrkonji Grad prvi po izmirenju doprinosa 12.2.2015
Dom zdravlja dobio Rjeenje o sertifikaciji 15.12.2014
Ljekari stiu kod pacijenata 12.6.2013
Rekonstrukcija zagrade Doma zdravlja do kraja septembra 23.8.2012
Akcija dobrovoljnog davanja krvi 7.5.2012
Za tri mjeseca u novom ruhu 30.3.2012
Poinje obnova Doma zdravlja 17.4.2011
Zdravstvena zatita u deset oblasti 9.7.2010
Obezbijeeno 800 vakcina protiv gripa 2.11.2009
Potrebno redovnije plaanje doprinosa 10.6.2009
Prevencijom protiv karcinoma dojke 10.4.2009
Zatvoren stacionar 2.4.2009
Ambulante jo nisu opremljene 19.2.2009
Pelene za novoroenad 3.6.2008
Dom zdravlja dobio minibus 27.7.2007
Rano otkrivanje oteenja sluha 28.9.2006
Zakon zatvara porodilite (2) 8.6.2006
Zakon zatvara porodilite 24.5.2006
Ukraden novac iz kase 26.2.2006
Ljekar blie pacijentu 20.2.2006
Ljekar kod kue 13.5.2005
Oteen Dom zdravlja 29.12.2004
Bolnica u mraku, a svijetlo do Trijebova 9.9.2002
Proitajte jo i...
Optini Mrkonji Grad dodijeljen Srebrni znak Crvenog krsta 14.11.2017
Predavanje o ranom otkrivanju karcinoma dojke 19.10.2017
U Bjelajcu novo Podruno odjeljenje djeijeg vrtia 6.10.2017
Za lanove savjeta mjesnih zajednica glasalo 14,4 % graana 25.9.2017
Marko Pekez meu 20 najboljih aka generacije u RS i Srbiji 20.9.2017
Mjetani mrkonjikog sela Baljvine zbog medvjeda izlaze na protest 12.9.2017
Odrana prva regata na jezeru Vrbas 20.8.2017
Povrijeenog konopcem izvukli iz korita Crne rijeke 20.8.2017
Kia ugasila poar kod Mrkonji Grada 13.8.2017
Poar u blizini Mrkonji Grada, izgorjela kua, vatra se iri 10.8.2017
 Copyright © 2000-2017.  Kreativnije.com